Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Blijft een leuk ding :ok_hand:t2:

6 likes

Teruggaan en ruilen onder garantie?

2 likes

Ja , geen zin in :smiley:

1 like

Is deze ruimte tussen de band en de kast normaal bij een Mission to Neptune?

Mijn Moon en witte Snoopy hebben dit niet. Ik denk dat het bandje van de Neptune dunner is.

1 like

Het houdt niet op, niet vanzelf :musical_note: :joy:.
Dacht de supermoon is afgelopen week al geweest maar blijkbaar hebben ze toch weer wat bedacht.

EDIT:

5 likes

Met al die afbeeldingen van de maan ligt een Seamaster niet echt voor de hand…

Mars weer eens om

11 likes

De blauwe weer eens om, lekker in de zon :sunglasses:

11 likes

Rubberbandje van @nielsrr staat ‘m goed :blush:

6 likes

Ziet er goed uit :100:

Het is geworden…. Counterclockwise full earth.
Verkrijgbaar vanaf 2 november

1 like
1 like

Ik snap de ‘counter clockwise’ nog niet helemaal…

Speculaties zijn Ganymede, de grootste maan om jupiter heen. In de kleur donker bruin gezien de code in de teasers van Swatch. Who knows… er zit blijkbaar nog wat melk in de t**t anders zou Swatch niet zo ver gaan met uitmelken

Counterclockwise zijn overigens uurwerken die tegen de klok in draaien. Die zie je o.a. terug in Maleisië en Saudi Arabië aangezien ze dat andersom lezen en schrijven. Zou toch weer een originele toevoeging kunnen zijn aan de collectie als dat zo is

Daar is ie. Vanaf 2 november en niet limited.

Geïnspireerd door de aarde gezien vanaf de maan
MISSION TO EARTHPHASE is geïnspireerd door de aarde gezien vanaf de maan, een betoverend uitzicht dat is vastgelegd in de iconische foto’s van de verschillende Apollo-missies.

17 likes

Toch wel weer heel leuk. Mooier dan de Snoopy’s wat mij betreft en die aardfase icm de maanfase samen is ook geinig.

3 likes

Écht heel gaaf, een keer flink anders dan de vorige modellen, leuker dan de Snoopy’s in mijn ogen. Vertrek morgen naar Parijs… misschien ff een poging wagen in 1 vd stores…

1 like

Toch wel weer een gave toevoeging!!