Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Oei, die is wèl leuk

Gaaf👌🏻

Mooie toevoeging!

Het houdt niet op. Niet vanzelf…
Hoeveelste Moonswatch variant is dit inmiddels? 20? 25?

1 like

Lekker in de sneeuw met nato

5 likes

Helemaal met je eens, de lol gaat er zo snel af ,tis mooi geweest :100:

1 like

7 likes

Haha, i saw what you did there!

1 like

28 versies volgens dit artikel

4 likes

En hoeveel varianten heeft de echte Moonwatch? Precies… nog meer… lekker belangrijk, als je het niets vindt koop je ze niet toch? :yum:

1 like

Damn deze is toch wel heel gaaf voor erbij. Zal in het begin wel drama zijn om te bemachtigen, maar aangezien ze duidelijk aangeven ‘Deze niet-gelimiteerde chronograaf…’ zal hij tzt vast beter te verkrijgen zijn. Binnenkort maar eens langs de Swatch Store. :slight_smile:

En voor de geïnteresseerden een winkelfoto (bron Reddit)

12 likes

Scherp Dennis :rofl:

Dat stond bij oa de “gewone” maan variant ook op de site… we gaan het zien.
Bedacht me vandaag alleen dat ik morgen 13:00 al naar NL vlieg dus ga voor de tijd vast geen Swatch store tegenkomen in Paris :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vind hem niet mooi. Ik zie er meteen een volkomen mental/verknipt gezicht in. But that’s perhaps just me. :face_with_monocle:

De enige die er na mijn eerste 13de maand in - tja - “ever” aan zit te komen, is de lava. Die is best gaaf.

1 like

Niemand eentje gehaald vandaag?

2 likes

8 likes

Guilty!

23 likes

Gisteren kwamen wat vrienden naar Amsterdam. Eens gezellig bijpraten, wat eten en drinken.

Met risico dat het laat zou kunnen worden, en met een drankje teveel op door de stad zou lopen, maar de plastic ipv de Speedy omgedaan voor #speedytuesday.

In de middag even Scheepvaartmuseum bezocht, altijd top.

4 likes

Zo, eindelijk een nieuwe band voor mn Snoopy

7 likes