Vandaag de kerstmarkt van Antwerpen op het programma. Dat komt goed uit. Mijn Moonswatch had namelijk vocht onder het ‘glaasje’ dus wellicht gelijk handig om langs de Swatch store te lopen.
Horloge werd zonder problemen ingenomen maar helaas hadden ze de mission to the Moon niet meer op voorraad. Maar ik mocht hem gewoon omruilen tegen elk willekeurig model.
De Moonswatch Earthphase hadden ze wel op voorraad dus deze maar meegenomen
Excuses voor de belabberde kwaliteit van de foto
Ik ben gisteren langs de Swatch-store in Amsterdam geweest. Altijd als ik een Swatch-winkel zie, loop ik even naar binnen. Lange tijd heb ik misgegrepen naar een MoonSwatch, maar gisteren hadden ze alle modellen op voorraad! Ik begreep dat ze voor de feestdagen een extra grote voorraad binnen hebben gekregen, waardoor je nu eigenlijk niet meer hoeft te wachten: alles is gewoon op voorraad. Ik ben voor de Snoopy gegaan.
Gaaf! Gefeliciteerd! En goed om te weten dat ze veel op voorraad hebben
Vandaag bij de Swatch store in Leidschendam, alles op voorraad
Heb al de Pluto en wilde een Moonphase (al vond ik de Lava versie wel erg mooi), het is de zwarte Snoopy geworden!
Dan zijn ze er nu weer afgehaald
“geen resultaten”
Vind het er wel mooi uitzien!
Dat was van korte duur.
Jammer! Stonden er al prijzen bij dat je weet?
Nee er stonden nog geen prijzen.
Er zou een filmpje moeten zijn hoe je je bandje kon wisselen, maar dan zag je een filmpje van een ander horloge. Je kon wel alle kleuren zien.
Gelukkig voor mij ook eentje voor de Pluto, want die is moeilijk te combineren qua kleur.
Ik ben eruit: dit is alles waar ik een hekel aan heb in mijn horloges: kwetsbaar, niet waterdicht en matig accurate quartz. Begrijp me goed: quartz kan top zijn en ik heb er genoeg maar dan ajb HAQ. Hier ben ik klaar mee, fashion piece…
Nu geen probleem met de website bij mij, prijs is 45 euro
Meteen een rode besteld, hopen dat de maat een beetje klopt!
Ik zou ook graag eens een moonswatch kopen maar kom niet vaak in de buurt van een swatch boetiek. binnenkort dagje Roermond gepland maar de Swatch-winkel daar verkoopt gaan Moonswatchen denk ik, of wel?