Met 16 ish ook
Ik heb ook 17cm, ben voor een L gegaan.
Heb al melding dat het vandaag verstuurd wordt dus als alles goed gaat kan ik je morgen laten weten hoe ze maat valt
Ik ben benieuwd.
Zelf heb ik de L Pluto besteld.
Vind ze ook wel mooi. Dit ook haha: “De bovenkant van het bandje heeft een gestructureerd oppervlak dat lijkt op een astronautenpak, terwijl de onderkant lijkt op kraters op het maanoppervlak.”
Beetje gezocht misschien en verder eigenlijk gek om een 45,- bandje bij een 265,- horloge te kopen maar ik denk dat ik het toch moet doen
€275,- al inmiddels voor de prijs van €250,- (die ik gelukkig nog betaald heb) oorspronkelijk is deze prijs eigenlijk belachelijk. Eerst maar eens de reacties afwachten hoe ze zitten voor ik er een bestel.
Waar kan ik de bandjes vinden?
Zie ze zo 1 2 3 niet
Eventueel een linkje?
Staat uiteraard op de site: https://www.swatch.com/nl-nl/stores?collection=moonswatch
niet in Roermond inderdaad.
Zonder directe link zie ik ze ook niet. Zie nergens een optie voor bandjes op de website.
Maar, ondanks de prijs toch een besteld. Een zwart/grijze voor bij de Mission to the moon. Met een beetje mazzel deze week afgeleverd.
Aha, wel daar gedrukt maar kreeg gelijk een andere pagina, blijkbaar naast het plusje gedrukt dan.
Ik vind de bandjes wel tof! Meteen een zwarte besteld voor m’n Snoopy Moonswatch.
Hopelijk komen ze ook met met mooie rubberen straps voor de Blancpain Swatch horloges….
Is ie al binnen? Wil voor dit geld eerst weten hoe die voelt en hoe de maat is.
Die originele is natuurlijk enorm bagger, maar bij deze lijkt die plastic beugel wel op een betere plek te komen.
Filmpje van wisselen is ook leuk gedaan: https://www.swatch.com/nl-nl/accessories/watch-straps/moonswatch-straps/
Helaas nog niet binnen, wordt blijkbaar vanuit Zwitserland verstuurd en niet uit Nederland.
Verwachting volgens de track&trace is dat het vandaag binnen komt, dus ik meld me hier vanavond weer
Eigenlijk best grappig.
De horloges zijn nog steeds niet online of normaal verkrijgbaar (niet in elke Swatch winkel) maar deze bandjes alleen online.
Echt rubber of FKM?
Dat vind ik ook, geldt ook voor het horloge zelf maar…
Dat dus. Het is de meest inacurate kwarts van alle 6 kwarts horloges in mijn verzameling. Elke goedkope Casio of Ronda loopt nauwkeuriger.
Bandje is vandaag binnen gekomen uit Zwitserland, eerste indruk is echt top. Heel soepel en voelt gewoon top aan.
Alleen valt hij eigenlijk niet heel lekker op de pols (maar dat kan aan mij liggen). Ik vind zelf de korte kant van de band te lang, waardoor hij wat raar valt. Meer schuin op mn pols ligt. Dus ik had achteraf beter een maat kleiner kunnen bestellen, want hij past dus eigenlijk net niet lekker. Ben wel benieuwd in hoeverre hij dan beter valt, andersom valt ook lekkerder eigenlijk.
Zonde tot zover want het bandje voelt tot nu toe al goed aan.
Iemand hier interesse in een rode band voor de Mars in maat L?
Anders gaat hij terug…
Een paar foto’s:
Geen interesse, want de moon versie.
Goed om te weten dat de band zelf ok is, maar net niet goed valt. Zal voor mij dus waarschijnlijk ook een m moeten zijn dan.
Kun je aangeven hoe lang het korte stuk met beugel is?
En het andere stuk eigenlijk ook vanaf de bevestiging tot aan de kast.