Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

En welke maat pols heb je als ik vragen mag

1 like

Dinsdagavond 22.30u besteld en vanmiddag uit Zwitserland bezorgd. Maat M op polsmaat 16.5cm. Prima deal voor 45 Euro, materiaal en uitvoering precies zoals ik me had voorgesteld.

10 likes

Helaas wel verkeerd om gemonteerd.
Ik ga hem binnenkort toch oom maar bestellen voor de gewone moon variant.

Ging ff snel om het idee, met die pinnetjes zo te wisselen. Draagcomfort vind ik prima van dit materiaal. Sluiting “kiert” nog kleine cm, dus vermoed dat de L ook nog had gekund.

Dat is goed om te horen, ik heb ongeveer 16,5-17 afhankelijk van soort band band en hoe strak. Dus L is goed voor mij.

Lijkt me wel.

3 likes

Kan ik waarschijnlijk de hele klittenband afsluiten.
Dat werkte ook bij de pelagos fxd usa die ik van het weekend gepast heb :slight_smile:

11 likes

Die nieuwe straps zijn top

1 like

Ik zoek de roze voor venus. Wie er vanaf wil, vooral roepen :rofl:

Normale maat.15 cm pols

En hier de Mission to the moon band in maat L (polsmaat: 17/17,5cm)

11 likes

17,5 cm als ik nu meet. 17 als ik strak meet. Heb wat padding rond mijn polsen :smile:
Was voor mij ook een gokje. Bovenkant M, L wellicht te ruim. Maar ik heb goed gegokt.

1 like

13 cm?
Zijn blijkbaar kinderhorloges, deze moonswatches :grin:

Nice!
En, hoe zit ie? Heb 17,5 cm pols en zit ook te denken een L te bestellen

Middag en avond om gehad. Bandje zit mij comfortabel. Rubber is soepel en ziet er goed uit qua design en afwerking.
Dit bandje had de standaard moeten zijn i.p.v. dat stugge ding.

Speling van de bandlengte is voldoende, wel lastig als je richting het minimum of maximum van een maat gaat. Dan zal je voor jezelf moeten bepalen of je je bandje wat strakker of met wat meer speling wilt hebben.

Als ik de L op de kleinste mogelijkheid vastmaakt dan knelt het lichtjes, als ik het loopje ongeveer in het midden van de verstelling (± 18cm pols) vastmaak dan zit het comfortabel met iets speling (vingerdikte onder de kast). Door het rubber blijft de MoonSwatch mooi bovenop de pols liggen.

3 likes

6 likes

14 likes

17 cm en een beetje…

1 like

Wij moeten dan m hebben. Ik heb 16,5 ongeveer en mn docht zal 15,5 zijn

Bedankt @mhoutman voor deze video! Dit werpt voor mij een ander licht op de band. Ik had niet door dat ie helemaal van rubber is, het zag eruit als canvas met rubber binnenkant.
Nu is alleen de vraag: welk soort rubber is het? FKM of natuurrubber?

Want als dat laatste zo is dan denk ik er bijna over om mijn MoonSwatch te houden en zo’n bandje te proberen…

1 like