Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Inmiddels de L binnen na deze te hebben omgeruild voor de M. Veel beter! Zelfs mijn vrouw wilde er eentje!

N.B.: van mij mag Omega deze ook uitbrengen voor de echte Speedmaster!

5 likes

Hoe is het retourbeleid bij Swatch m.b.t. de bandjes? Ik lees nu veel twijfel berichtjes langskomen omtrent de maten.

Nou, ik heb mijn geld nog niet terug. Ik vertrouw er echter op dat ze dat wel netjes doen want wettelijk verplicht (internet-aankoop binnen 7 dagen retourneren blablablabla en netjes in nieuwstaat).

Pak em beet rond de 17cm; vandaar eerst voor een M gegaan.

1 like

Doel meer op voorwaarden voor ruilen, gratis retour, etc.

Voorwaarden voor ruilen; op de site geven ze zelf aan ‘niet goed, geld terug’.
Bij het pakketje zit meteen een retourlabel die je kunt gebruiken, zodat retourkosten ook gedekt zijn.

1 like

Dat dus.

Die enorme lap klittenband die overbleef irriteerde mij dus in combinatie met hoe strak hij zat, vandaar dat ik voor de L ben gegaan. Maar net wat je zegt: net hoe je in de wedstrijd staat.

1 like

Dat staat veel beter en mooier.

Wel opvallend dat het bovenste deel bij beiden even lang is.

1 like

Ik ontdek hier nu pas dat er nieuwe bandjes uit zijn… :see_no_evil: Ziet er niet zo slecht uit.
Misschien een oranje, voor de zomermaanden.
Voorlopig heb ik mijn NATO’s :smiley:

9 likes

Volgens mij is de hype al weer voorbij.

1 like

:sweat_smile:
Dat was snel…
Al enig idee wat voor soort rubber het is?

1 like

Van andere HF leden begrepen dat het FKM is.

1 like

Twee maal snoopy.

8 likes

Even updeetje:

• 20 januari pakketje retour gezonden.
  • 28 januari bevestiging ontvangen van Swatch dat retour was ontvangen.
  • 07 februari centjes retour.

Betaahhhhh

1 like

Nieuwe bandjes voor het setje Moonswatches :+1:t2:

9 likes

Afgelopen vrijdag de Earthphase gehaald in Utrecht

8 likes

Is dat hoe je de aarde vanaf de maan ziet? Hoe meet je nu minuten met de stopwatch?

2 likes

Je bent de stopwatch functionaliteit voor de minuten en uren kwijt. Het is inderdaad hoe de aarde er vanaf de maan uitziet, hij roteert eens per 29.5 dagen. Ik dacht eerst dat op de aarde ook lume zat, maar de aarde geeft alleen blauw licht onder direct UV-licht.

1 like