Mag hier weer meespelen in dit hoekje van het schoolplein vanaf vandaag thanks to @daffie
Volgens de geruchten komt er 1 maart weer een nieuwe uit. " 1965" ben beniewd.
Mooie uitgave…maar toch weer " hetzelfde"
De laatste stuiptrekkingen denk ik, je kunt het niet blijven uitmelken.
Iedereen is er wel klaar mee nu, dit soort remakes waarbij op een hype wordt gehoopt door de fabrikant. Ook met de BP FF Swatch en de plastic Bulova Snorkels.
De eerste serie MoonSwatches was geniaal in marketing opzicht.
Eens hoor. Ik heb die earth phase ook weer verkocht. Ik had me laten vertroebelen door die geinige complicatie en de betrekkelijke ‘moeilijkheid’ om er 1 te krijgen.
Maar eenmaal in handen dacht ik al snel ‘het is de zoveelste iteratie van het plastic horloge met plastic glaasje’.
De witte snoopy had na een paar weken al krasjes op het glas (ik heb een kantoorbaan) en dat was nu weer het enige waar ik mee bezig was toen ik die earthphase uitpakte; de wetenschap dat er ooit een keer krasjes op het glas komen.
Afijn. Lang verhaal kort; aan mij is het niet besteed.
De NISOS. Never In Space Omega Swatch
Ik heb één eerste generatie Mission to the Moon gehad en mijn vrouw Mission to Venus. Beiden uiteindelijk verkocht samen met nog een AliExpress Flieger hommage. Ze hadden “het” gewoon niet ook al mankeerde er verder niets aan.
These chronograph counters have been modified to total 19 hours and 65 minutes. The minute recorder will total 65 minutes first, and only then it will total the hours. What’s also interesting is that the counter at 10 (19 hours) and the counter at 2 o’clock (65 minutes) make a so-called “lap of honor” at the end of the recorded 64 minutes. This means that the hour recorder makes a rotation and shows the next hour while the minute recorder also makes a full rotation and shows the 65th minute.
Mijn eeeste reactie: alweer een moonswatch, maar desalniettemin vind ik de uitvoering goed gelukt. Erg tof hoe het omega logo is gedaan.
Exactly my tought!
Wederom uitgemolken, maar kan niet ontkennen dat deze erg tof. Mede icm het applied logo en font.
Wel weer heel tof, misschien wel de beste nieuwe tot nu toe. Wel jammer dat ze niet de FOIS kastvorm hebben, dan zou het echt een speciale zijn.
Gaan deze ook gereleased worden? Ik kan hier niets over vinden
Zal deze alleen op 1 maart worden verkocht in beperkte aantal of blijft deze op voorraad komen?
Hebben ze op dit model ook de quick-release spring bars geïntroduceerd? Of was dit op eerdere modellen ook al het geval🤔
De originele hadden allemaal normale springbars, heb er een paar collega’s bij geholpen om het bandje omgedraaid op het horloge te monteren. Weet niet of die recente earth nog oud of nieuw is.
Zo te zien op het plaatje wel.