Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

De nieuwe bandjes voor de Snoopy versies zijn nu ook online te koop:

https://www.swatch.com/nl-nl/accessories/watch-straps/moonswatch-straps/

1 like

De moonSwatch mag weer eens buitenspelen!

4 likes

Volgens mij niet. De ….x is gebaseerd op de Rolex 6238. Steekje onder water hier :grin::

2 likes

Vanochtend de 1965 opgehaald bij de Swatch in Leidschendam. Stonden een paar mensen en ze hadden er 9 op voorraad. Gelijk de band gewisseld en ziet er niet verkeerd uit.

21 likes

Ik ben vanochtend in The Mall maar doorgelopen want er stonden al zo’n 20 man in de rij. Waaronder jij dus. :grinning:

Congrats met je '65 :+1: Ik houd MP nog wel even in de gaten. En mocht je 'm wegdoen…ik houd mij aanbevolen. :sunglasses:

1 like

Thnx! Ja was ook behoorlijk druk bij de Lego om de hoek, daar was ook een nieuwe release die duidelijk meer mensen trok dan bij de Swatch.

Mocht ik er uitgekeken op zijn, weet ik je te vinden!

1 like

Aha! Ik vroeg mij al af wat dat was. Ja daar stonden wel een man of 100 gok ik. Valt dan nog best mee met ons qua gekte. :nerd_face:

Thx voor de dibs. :+1:

1 like

Netjes zo :+1:t3:. Sommigen vinden hem saai maar ik vind het (zeker icm deze band) een strakke uitvoering.

Eerder vandaag, blijft een leuk en comfortabel ding:

7 likes

Pijnlijk spelfoutje

10 likes

Haha, als dit wordt nu helemaal een collectors item. Misprints doen het altijd wel goed :wink:

1 like

Hij blijft leuk, off to Mars

6 likes

Ik heb vorige week een mission to Neptune opgepikt in Amsterdam in een opwelling. Geen idee waarom eigenlijk behalve dat het de enige is die ik nog niet heb gehad. Maar nu ik hem heb denk ik echt “wat moet ik er mee” :joy:

4 likes

Mooie uitvoering, wilde zaterdag ri Düsseldorf maar carnaval( de kater) gooide roet in het eten.:laughing:

1 like

Verkopen ze die nu al op AliExpress?

Edit: Op Reddit loopt er al een draadje over.

https://www.reddit.com/r/MoonSwatches/comments/1j19ssy/anyone_else_have_a_typo_on_the_side_of_their_mw/

Dus dit :point_down:

Zojuist ook eigenaar van een echte Speedamaster

Ze schijnen als een malle bezig te zijn om nieuwe dozen op te sturen zodat deze vervangen kunnen worden. Ik kan er wel om lachen

6 likes

Cool, waar ben je geslaagd?

In Utrecht! Spontaan binnen gewandeld, en had de laatste. Dus mooie timing.

“Speedamaster” een marketing stunt ?

De Speedy ligt bij DNK, dus maar de plastic stiefbroer aan.
Weer een heerlijk dagje vandaag, overal volle terrasjes.

5 likes

Jammer, anders was ik morgen tijdens de pauze gaan kijken voor een Speedamaster