Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Je kan het altijd proberen. Elke dag komt er nieuwe voorraad. En anders even bellen :+1:t3:

Foto van vanmiddag nog in de folie:

9 likes

Leuk boek, staan alle edities in…

8 likes

Vandaag nieuwe bandjes binnen. Nu nog even stock:

5 likes

Lijkt een leuk boek maar zou er steeds een inlegvel of iets dergelijks bij komen bij elke nieuwe uitvoering?

De specialere uitvoeringen zie ik niet op de kaft staan.

Tot en met de 1965 staat er in beschreven, het is meer zon hebben dingetje, redelijk prijzig voor wat je krijgt dus past wel in lijn met met de horloges😉

5 likes

Dat hebben ze snel gedaan! Idd leuk voor de ‘heb’

Wat kost zoiets?

46,17 euro

1 like

Dat geldt inderdaad voor alles wat met deze horloges te maken heeft. Maar geef toe: het idee en de manier van introduceren was geniaal.

Het was een leuk hebbeding tijdperk maar ik heb mijn enige MoonSwatch verkocht en daar heb ik geen moment spijt van.

vindt ze wel geinig.

5 likes

Dit. Tuurlijk kan je voor het geld kwalitatief veel betere horloges kopen. De eeuwige discussie omtrent MoonSwatch.

Zou ik spijt hebben als ik ze weg doe? Nee. Beleef ik er veel plezier van, en dragen ze super comfortabel? Dikke ja!

Vandaag op de nieuwe strap

Heb ook nog zwart en wit:

14 likes

Crosspostje

Man man, wat is die originele band ruk zeg.

13 likes

Helemaal mee eens alleen…

Eerlijk gezegd had ik dat niet, steeds het gevoel dat ik een speelgoed horloge droeg.

Met het juiste bandje absoluut! En lekker licht in de zomer.

Algemeen: sinds ik de Bulova Lunar Pilot heb vind ik de MoonSwatch helemaal niks meer.

Snap waar dat vandaan komt hoor. Dat bedoelde ik ook een beetje meer voor het geld kan je een kwalitatief beter horloge halen.
In de hand stelt het niks voor. Maar om de pols heb ik er lol van.

:point_up_2:t3::point_up_2:t3::point_up_2:t3:

1 like

Mijn grootste en misschien wel enige bezwaar was het glas. Mijn witte snoopy had al na een paar weken een aantal minuscule krasjes op het glas. Ik heb ‘m om die reden weer verkocht -nieuw in de plastics- toen de Swatch store het horloge zonder gedoe omwisselde voor een nieuwe.

Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd met de earth phase, maar ik was vooral bezig met dat plastic glaasje en wanneer de eerste krasjes erop zouden komen. Dus ook die heeft het geen week uitgehouden.

Wel jammer ergens want ik vind het model heel aantrekkelijk, het draagt super en die witte snoopy was verreweg het mooiste zomerse horloge wat ik heb gehad.

2 likes

Bij de Swatch Store polijsten ze het horloge gratis als het te erg is geworden. En ach, ook de originele Speedmaster Hesalite heeft plastic glas en daar betaal je nieuw 7700 euro voor.

1 like

Ik kreeg het meeste er vaak wel uit met wat polywatch mocht je niet in de buurt van een Swatch store wonen.

Ik heb thuis nog een fles Meguiars Scratch Remover staan voor de auto, een miniscuul drupje doet de krasjes ook verdwijnen als sneeuw voor de zon. Scheelt weer een ritje naar de Swatch Store. Daarnaast begreep ik dat de nieuwe modellen vanaf de Snoopy een bepaalde coating op het glas hebben tegen krasjes. Deze zou verbeterd moeten zijn t.o.v. de glaasjes van de oudere modellen.

Er bestaan zelfs onzichtbare screenprotectors. Heb er ooit een mee besteld op Ali, en zit op mijn Moonshine Gold. Werkt prima!

2 likes

Yep, en maar een tientje voor 4 stuks, heb deze op mijn Speedmaster Trilogy zitten.

1 like

12 likes

Dat is de reden dat ik een nieuwe kreeg; ik liep de Swatch store binnen om te vragen naar de polijstgarantie, wat ik had gelezen wat vaker gebeurde.
Maar daar zeiden ze dat mijn snoopy niet te polijsten was vanwege de coating die erop zat! En kreeg ik een nieuwe mee (main reason was dat ze het wel erg vervelend vonden na 6 weken, meer coulance dan dat het echt beleid was dus).

Die stickertjes kende ik niet, maar wel logisch dat het bestaat. Verdorie nu begint het weer te kriebelen!