Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Heel leuk! Al denk ik dat ze bij Swatch nog niet klaar zijn met de MoonSwatch, dus over een paar jaar is het boek incompleet geworden.

Bij mij ook! Ik woon alleen niet in de buurt van een Swatch winkel.

Ik zou graag een zwarte Snoopy en een 1965 willen. Denk dat ik maar eens moet bellen of ze ze ergens op voorraad hebben liggen en dan een ritje plannen.

1 like

Ja dat klopt, is meer voor " heb ". Denk dat ze het inderdaad nog gaan uitmelken tot de Seamaster x Swatch komt😆.

Ja die staat ook op mijn lijstje, maar die is geloof ik wel al meer verkrijgbaar.

Swatchmaster 300m :hugs: Ik vind het overigens geen uitmelken, Nike gaat ook decennia lang door met hun succesvolle modellen, met ieder seizoen nieuwe variaties. Pas wanneer limited editions niet meer uitverkopen, ben je te ver gegaan. Maar ik denk dat de MoonSwatch een lijn is die niet meer verdwijnt.

Zag deze meen ik in Utrecht (winkel was dicht - moest andere dingen doen, dus balen). Zag er goed uit. Nog maar een keer die kant, of Leidschendam uit

1 like

Natootje lust ie ook wel

12 likes

Dit kwam ik afgelopen weekend tegen:

Waar kennen we dit van;

3 likes

Ik gok dat ze nu naar de Longines wittnauer zullen gaan

Ik hoop het :crossed_fingers:

Is geen nieuws toch? :point_down:t3: staat allemaal duidelijk omschreven :wink:

1 like

Ik doelde eigenlijk (en alleen maar) op de ‘exhibition only’ bordjes :wink:

2 likes

Mooi! Is dat de band met witte of grijze stiksels? Ik vermoed de grijze maar op een foto altijd lastig te zien…

De grijze inderdaad.

1 like

Oeh die datum is listig

2 likes

Klopt inderdaad, al is heet de volle maan van april wel echt ‘Pink Moon’.

Roze heeft in elk geval niet mijn voorkeur, dus hopelijk op een leuke 1 april grap met een andere mooie verrassing :slight_smile: .

1 like

Wie weet komt er een Reduced Speedy MoonSwatch speciaal voor dames?
We gaan het zien.

Ik heb geen idee wat het is maar het ziet er wel heel gaaf uit!

1 like

En wie mag deze beste man zijn :joy:?

Edit: gevonden