Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Zojuist besteld, ga dat wel eens proberen. Thanks!

Hier lijkt de band beschikbaar te zijn.

Of hier:

1 like

Top…dank je. :+1: Bij die onderste meteen een paar bandjes besteld.

1 like

Toch wel erg mooi die zwarte Snoopy. Mocht iemand hem kwijt willen houd ik me aanbevolen :grin:

4 likes

Voor een collega op werk geregeld

Leuk, maar niks voor mij :grin:

7 likes

Ik had deze Swatch band besteld voor m’n nieuwe aankoop…beetje erg voorbarig blijkt. :innocent: Ongedragen en nog niet uit verpakking geweest. Ik kan 'm retoursturen maar als iemand toevallig op zoek is…

https://www.swatch.com/nl-nl/moonswatch-black-black-rubber-acso33013/ACSO33013.html

1 like

Zojuist kwam ik dit tegen, je moonswatch voorzien van een stalen kast:

3 likes

Nice!

:face_with_monocle:

3 likes

Ja, uiteindelijk komt het uit PRC. :sunglasses:

1 like

De 1965 komt hier niet vaak voorbij. Hij lijkt mij aanlokkelijk, behalve het originele bandje.

Zijn er hier nog die andere bandjes hebben geprobeerd :camera_flash:?

Dit is mijn Metal Mod. Ik ben hem te lijf gegaan met een hamer, schuurpapier, bankschroef, verschillende schroevendraaiers en heb zo een lekkere beater-look gecreëerd. Omdat het kan. En hij is nog waterdicht ook. :sweat_smile:

6 likes

Die kast had ik ook gebruikt, maar de bezel insert is vrij hoog.
Ik zou deze nu aanraden:

Maar hoe werkt dit dan?
Behuizing moonswatch kun je toch niks mee

Ik reageerde op de metal case mod, die hierboven werd aangekaart. Ga zeker niet je MoonSwatch te lijf om faux patina te creëren! :sweat_smile:

1 like

Maar ik bedoelde meer of t hele horloge in de case gaat, ofdat je je moonswatch open moet breken

Je moet de case slopen. Je kunt niet een horloge in een horloge stoppen. :smile:

3 likes

Lekker dan. Ben wel benieuwd hoe dat werkt

Vandaag stap ik Swatch in Lille (F) binnen en vraag naar de 1965. De jobstudent haalt er eentje te boven terwijl ik mijn Mercury afleg.

“Wat een mooie Omega” zegt de jobstudent. Ik lach en zeg meteen dat het geen Omega is maar een MoonSwatch Mercury. Hij snapt het niet. Achteraf bedenk ik dat ik “Mercure” had moeten zeggen.

De 1965 gekocht. Wat mooi. Slecht 1 jaar af van mijn geboortejaar.
Ik was al geen fan van de bandjes bij de vorige MoonSwatchs die ik kocht, bij deze ook niet. En de kleur van het bandje bevalt me ook niet. Maar ik wou het toch de kans geven.

Drie uren later bij thuiskomst toch meteen de Velcro band eraf gegooid. Het witte rubber is wat fel.

De zwarte lijkt me de beste keuze. Diezelfde band doet mijn Mercury ook het besteer aan.

13 likes

Zag dat swatch net weer het " snoopy" filmpje had geplaatst, hoplijk deze x meer informatie😆