Na wat uitzoekwerk en de gebruikelijke sites af te speuren, kwam ik een advertentie tegen van een Jupiter van de eerste leg (juni '22). Eigenlijk in de markt voor een Earthphase, maar ja… Erg schappelijke prijs. Kon hem niet laten liggen.
Één van de mooiere vind ik. Rustgevende kleuren. Benieuwd hoe het horloge je bevalt. Het originele bandje vond ik heel leuk maar erg oncomfortabel. Ze gebruiken wel goede kwaliteit bandpennen.
Vanaf 9 augustus beschikbaar
Zijn er nog liefhebbers (over) ![]()
MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD is not limited or numbered. The limitation comes from the availability itself-exclusively on August 9, 2025, the day of the full moon, at select Swatch stores worldwide.
Dus eigenlijk wel limited ![]()
Zal wel zeer hard gaan: Blauw, Snoopy & Moonshine gold
€385 ![]()
Meer semi limited, verwacht dat ze veel op voorraad hebben, kijk maar naar de pink, die kregen ze ook niet kwijt. Moet zeggen deze is ![]()
![]()
Ziet er wel leuk uit ik ben die dag alleen niet in de gelegenheid er 1 op te halen…
Vind hem op de (echte) foto toch minder uitzien dan op de website.
Ga zaterdag waarschijnlijk een poging wagen in Brussel met een collega (want in Antwerpen verkopen ze hem niet…)
Wanneer ik er een weet te krijgen en deze niet bevalt gaat hij in het blauw voor mede forumlid
. Erg content met mijn zwarte Snoopy ![]()
Dat is helaas wel vaker vind ik met de renders vs real life foto’s van de MoonSwatch.
Maar ben benieuwd of het je lukt! Verwacht dat de scalpers wel weer vroeg op straat zullen liggen…
Ben ik ook bang voor. Ik kan niet in de ochtend gaan helaas, en daarna zal het wel weer te laat zijn. Nou ja, jammer maar luxe probleem ![]()
Het is de eerste keer dat ik dit ga doen. Wat is een beetje optijd? 06:00 daar staan ?
De winkel gaat om 10:00 open.
Dit was destijds de 1e Moonshine Gold release in Nederland (juni 2023), ook 1 dag te koop met volle maan. Ik was nummer 22 in de rij.
Achteraf heb ik te horen gekregen dat in Rotterdam+Amsterdam er totaal iets meer dan 100 waren, exacte aantallen mochten ze niet geven.
Maar het blijft met Swatch altijd weer een verassing hoeveel ze nou echt hebben.
Met de witte Snoopy was ik er volgens mij om 5:00 uur en was ik nummer 6 in rij (terwijl ze er 5 hadden). Zwarte Snoopy ook net misgegrepen, maar deze zijn natuurlijk niet limited.
De Moonshine Gold van hierboven was ik er volgens mij om 08:00 uur. Maar dat was alweer 2 jaar geleden. Ik mag aannemen dat ze er met een verkrijgbaarheid van één dag, er wel iets meer hebben liggen. But you never know ![]()
Waarvoor, de hype is wel een beetje dood nu, iedereen die er 1 wou heeft er 1.
Denk echt dat het wel meevalt, als ze nou elk jaar een nieuwe variant zouden uitbrengen ja dan snap ik het, maar nu… nee
Ik denk dat je je vergist hoeveel animo, zeker met Snoopy, hier nog voor is. Voor velen is het uitgemolken, maar ik geloof dat er nog steeds een markt voor is. En waar markt is, zijn scalpers. Zeker met dit soort (tijdelijke) speciale releases.
Ook op Fratello, Hodinkee, Reddit, blijft het de tongen los maken. Dat zegt denk ik genoeg.
Hype dood? Nee
Hype minder? Ja