Ik vind het een geslaagde editie ! Gefeliciteerd aan diegenen die hem hebben weten te bemachtigen.
Ooh dat is top!
Ja dat is het zeker, even afwachten wanneer de zwarte uitvoering komt😇 zal even afwachten wanneer er weer een " nieuwe" maan komt.
Ik mag toch hopen van niet. Toen deze release werd aangekondigd zei ik thuis al van ik doe echt niet meer mee met die onzin. Het wordt teveel uitgemolken.
Met deze versie zijn wel alle unieke facetten bij elkaar gekomen, moonphase, de blauwe kleur, Earth fase, moonshine gold en natuurlijk snoopy heel duidelijk in beeld. Alles in één horloge, ik hoop dat Swatch de moonswatch serie hiermee af heeft gesloten zeg ik als liefhebber.
Ik vond het ook al genoeg geweest met de moonshine gold uitvoeringen totdat deze uitkwam. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat ze hierna nog een moonshine gold snoopy uitbrengen ![]()
Alleszins de moeite waard om de wekker voor te zetten afgelopen weekend. Het is een toffe aanvulling op de andere Moonshine Gold uitvoeringen.
Gaaf!
Zag nu op de swatch site dat je ook de originele bandjes kon bestellen online 40€ ![]()
Ik dacht zie ik dat goed? Ibiza eindbaas
Haha inderdaad meme legend😎
Wetende dat er nog vele zullen volgen, zou ik dit boek nog niet kopen ![]()
Ik had gisteren al een post / topic aangemaakt.
Maar deze komt hier het best tot zijn recht. Uit de krant van gisteren.
NB ik zie dus gisteravond voor de eerste keer de 1965 editie.
Hoe gaaf zou het zijn als je aan die hele set wittnauer - omega - Rolex zou kunnen komen. ![]()
Kwestie van geduld. Die zullen vast wel ergens een keer op een veiling opduiken ![]()
Maar is het al zeker dat dit een MoonSwatch zal betreffen? Ze houden het tempo erin dan😅
7/9 is cornmoon / bloedmaan.
Ah check.
Het exacte tijdstip van de volle Corn Moon (bloedmaan) in september 2025 is op zondag 7 september 2025 om 20:08:54 uur (CEST, Centraal-Europese zomertijd). Dit valt samen met een totale maansverduistering, waardoor de maan rood zal kleuren (“bloedmaan”).
Waarschijnlijk weer op een select tijdstip en locatie te koop i guess
Maar de advertentie heeft het over 8/9 ![]()
Dat staat inderdaad onder de advertentie
Dat is maandag.
Anders moeten sommige winkels op zondag open.