Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Mja, waarschijnlijk wel ja. Ben benieuwd wat ze nu weer verzonnen hebben dan; een bloedrode versie?

1 like

Donkerrode kast. Zwarte/grijze dial, donkerrode subdials.

2 likes

Zou ik moeten zien. Maar klinkt niet als iets voor mij. Ik heb er al twee op dit moment dus mag sowieso wel wat kieskeuriger zijn :joy:

1 like

Ach is leuk voor de " collectie " :grin:

7 likes

7 likes

Er zijn al beelden op sociaal media, Harvest moon.

2 likes

Wel mooi als je net te laat was alsnog opnieuw te proberen, verwacht dat die verder hezelfde is als de sturgeon moon en ik gok dat er nog 3 of 4 volgen met steeds een andere maan icoon💪🏻

1 like

Wel goed voor de mensen die hem gemist hebben :pray:t2::pray:t2: ik sla hem over toch meer van " hetzelfde"

3 likes

Zucht, de vakantie zit er bijna op….

5 likes

Ook maar eens een van die nieuwe bandjes gekocht. Kleurtjes wel ok, vind hem wel wat smal, loopt taps af:

4 likes

Mooie combi blauw en wit.

6 likes

6 likes

Ik dacht dat ie verduisterd zou zijn :wink:

Eerst dacht ik: wat is dit nu weer voor aardappel foto van die mooie Swatch maar de camera focusseert op de maan…

1 like

:wink: ( gemaakt met mobiel )

6 likes

Nog mensen in de rij voor de nieuwe Moonswatch?

Gisteren even geweest. Ze hebben er weer 30 stuks per vestiging. Toevallig zag ik iemand voor mij weglopen met een nieuw blauw earthfase doosje in een Swatchtas (en hoorde de woorden: veel plezier ermee!) vond het allemaal maar verdacht…:face_with_raised_eyebrow:

1 like

In Duitsland ook een geslaagde launch

4 likes

Gisteren ontvangen, toch wel erg blij met deze versie! Nu wachten op de ome Ali bandjes

12 likes

Waar heb je het bandje vandaan?