Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ome Ali :smile:
Prima bandjes!

2 likes

7 likes

10 likes

Vandaag gaan we voor de polar lights.

12 likes

13 likes

Steel mod MoonSwatch. :muscle::watch:

19 likes

7 likes

Heb je dit zelf uitgevoerd? Ziet er erg mooi uit.

1 like

Sooooo vet hoor… hoe heb je dit gedaan?

2 likes

Bedankt. :+1: inderdaad zelf aangepast. Voorzichtig het originele horloge gesloopt, wijzerplaat en uurwerk eruit gehaald. Stalen kast voor VK63 uurwerk gekocht, deze aangepast zodat het G10.212 uurwerk van de MoonSwatch erin past en de pushers werken… Een aardige klus, maar ik zal er t.z.t een tutorial van maken. :muscle:

21 likes

Iemand al eentje opgehaald vandaag?

Nope, ik moet ook wel zeggen dat het wel een leuk idee is zo’n limited edition wel bereikbaarder te maken, maar de maanfase op deze is (naar mijn mening) wel heel lelijk.

1 like

Echt heel cool gedaan man…

Jaaa of een mini vlog altijd goed…

Keep going good job

1 like

Toch maar eentje gehaald, baalde van het mislopen van de vorige 2 edities. Kon het nu niet laten :sweat_smile:

3 likes

15 likes

10 likes

Na lang te twijfelen, toch besloten dat ik er gewoon een keer een moonswatch moet hebben😅

Nu lees je veel gemopper over de banden, is dit echt zo slecht? En zo ja, wat zijn goede alternatieven

Ja, heel oncomfortabel.

De nieuwe serie die Swatch verkoopt of elke andere 20mm band die jij mooi vindt. Leer, Sailcloth, NATO… alles staat 'm wel.

Het horloge zelf is gewoon mwah qua kwaliteit. Hoogstens €100 waard nieuw. Heb er zelf één gehad. Ga 'm gewoon bekijken en passen in de Swatch Store, geen wachtrijen meer :wink:

Bedoel je dan op de nieuwe serie moonswatch of gewoon andere bandjes van Swatch? 20mm heb ik dacht ik ook nog wel liggen en anders goede reden voor wat nieuwe bandjes😬

Ja die nieuwe serie, wel prijzig. Maar ik droeg m op leer en NATO.

Mijn ex op Hirsch leer.

1 like