Deze vond ik ook wel nice:
Absoluut. Niet van doe maar een MS.
Praatje maken met Michael (man met baard) helpt… dat bordje stond er ook toen ik er was.
Misschien even refereren naar het Nederlandse horlogeforum, hebben we het nog over gehad
Ik zweer dat dit in mijn hoofd een goed idee was.
Helaas is het gewoon gigantisch fout in de werkelijkheid.
MoonSwatch x Gucci swag
Toch wel een leuk ding! Aankomende dagen in Parijs maar eens checken of ze daar nog op voorraad zijn. Leuk als toevoeging!
Altijd lastig met die online horlogebanden. Is er niet ergens een winkelwaar je ze fysiek kunt zien en er naasthouden?
Ah ik heb voor dat 10tje wat het me heeft gekost wel gigantisch kunnen lachen met wat collega’s. Dat is ook wat waard.
Ah dat wil ik ook wel. Zal ik je een tikkie zenden van een tientje? Dan kan ik ook lachen met mijn collega’s.
Hiep hoi!
Gisteren deze kunnen op pikken! Heb hem eigenlijk blind gekocht. Toch enigszins teleurgesteld. De secondewijzer van de chronograaf is niet recht uitgelijnd en ook al blijft het een Swatch, vind ik het niet getuigen van kwaliteit. Ze zijn erg makkelijk bij Swatch dus dat zal wel geregeld worden. Maar ik weet het niet.
Thema en hele samenwerking is wel supertof gedaan en voor beide merken goed denk ik. Hele toffe hebbedingetjes, dat zeker.
Kroon 1 klik uittrekken en met onderste chrono knop kan je hem afstellen.
Amsterdam of Rotterdam ?
Tof hebbeding inderdaad, ik heb ook de maan. Met een leren bandje draag ik 'm regelmatig. Maar ik heb niet echt de drang meer om er nog één bij te kopen. Genoeg andere leuke horloges te koop voor €250.
Vandaag kon ik een gele oppikken in Düsseldorf, maar wilde een roze als cadeautje voor mijn vrouw. Dus die maar laten liggen…
Mijn vrouw heb ik ooit al een echte ladies speedmaster gegeven en ze kon de roze moonswatch volgens mij wel waarderen. Nu maar iets anders scoren
Bedankt voor de tip. Werkt alleen helaas niet omdat hij tussen de seconde is uitgelijnd. Vaker gezien hier?
Da’s jammer…glaasje is ook al flink gekrast zeg…komt deze net nieuw uit de doos?
Mijn vrouw heeft ook de Venus Moonswatch en vind 'm erg mooi. Maar de afleesbaarheid is wel een dingetje, contrast is te weinig.
Nee, vreemd. Zowel de Venus van mijn vrouw als mijn Moon zijn prima uitgelijnd.
Nee! Stickertje zit er nog op. Ik twijfel nog wat teveel om hem er af te halen…
Ben wel benieuwd naar het krassen überhaupt. Recent een flik flak voor mn dochter gekocht en die krast al als je naar het plexi glas kijkt.