Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ik vind het heel erg meevallen. Mijn Mercury is na een maand nog krasvrij.

Probeer eens een paar rondjes (0-60) te maken. Na de de 3e ronde staat de wijzer mooi in het midden.

Bedankt voor de tip @AA-79 :kissing_heart:

2 likes

Dan kan je hier vast iemand heel blij maken :wink:

Ga ik vanavond even proberen. Werkt dit ook als je de chronograaf weer reset? Ik merkte inderdaad dat hij na 1 rondje al anders uitlijnde, tot ik hem resette. Ik ben hier blijkbaar toch te OCD voor. :joy:

Ik breng hem gewoon terug voor een nieuwe. Hoort gewoon niet. Goed service qua garantie of je nu een flik flak of een MoonSwatch koopt

1 like

De mijne verliest na calibratie ook weer het middelpunt. Ik ga er nog eens mee rommelen. Anders ga ik er een belletje aan wagen. #OCDisOK :rofl:

19 likes

Vandaag de Mars en Mercury gekocht

18 likes

Rotterdam? Ik ben vandaag langs amsterdam geweest 
. hadden alleen de sun 

1 like

Nu nog leuke strap vinden

8 likes

18 likes

Jazeker , zie hier de net niet helemaal uitgelijnde fiffer.

7 likes

Die wordt lekker gebruikt

3 likes

Wordt waarschijnlijk veel gevraagd, maar weet niet of je er regelmatig in de buurt komt
.

Mocht je een keer in de gelegenheid zijn, zou je mij dan een mercury mee willen nemen :rofl:

2 likes

Exact dit inderdaad naar links bij mij. Het is niet bij allemaal dus ik ga even terug nog! :slight_smile:

Woon niet in de buurt, helaas! :grimacing:

Kun je 'm niet uitlijnen met de kroon 1 klik uitgetrokken en de onderste pusher?

Vorige weekend teruggekomen uit Italië, net onder Florence.
In Florence zit toevallig een Swatch winkel!
Eerste bezoek aan Swatch; geen rij, 3 personen in de winkel.
“Meneer, we hebben 1 Mission to Mars en 2x Mission to Sun”. Nouja
 op z’n Italiaans dan natuurlijk!
Niet getwijfeld
 de Mars genomen.
Nou, dat ging soepel!
Bij thuiskomst op de camping en het zien van het horloge werd mijn oudste zoon ook een beetje hebberig!
Dag erna maar even terug gereden
 aanzienlijke rij van 40-50 personen, alleen maar toeristen!!
Tussen de rij liepen wat handelaren tussendoor met flinke woekerprijzen
 paar personen in de rij zwichtte er toch voor.
Zoonlief nog netjes geduldig in de rij, terwijl wij lekker op het terras aan het genieten waren van een cappuccino. Steeds dichter kwam hij bij de ingang van de winkel
Toen kwam de portier met de mededeling; uitverkocht!
Maar
 DHL zou die dag nog zeker komen!
Iedereen uit de rij, wij onder weg naar het bekende zwijn van Florence. Maar bij het oversteken van het plein kwam er een DHL bezorger aangelopen, steekkarrertje met 2 dozen.
Aangesproken en gecheckt of hij toevallig naar Swatch onderweg was. En dat was hij!
Wij rustig en keurig meegelopen

En niet voor niets; zoonlief mocht kiezen tussen de Mission to Earth of de Mission to Venus. Keuze was niet lastig voor hem!
Gekozen voor de Earth!

Leuk horloge met een leuk verhaal voor hem!

En ik blij dat ik zijn interesse in horloges steeds meer kan aanwakkeren!

22 likes

Nee, dan staat hij er verder vanaf :man_shrugging:

Dit is de positie die het beste lijkt :laughing:

Nice, leuk verhaal! Ik heb mijn Jupiter ook opgepikt in Florence begin april. Maar dat was nog in het begin/hoogtepunt van de hype, toen was het helemaal een gekkenhuis daar.:joy:

1 like