Ik vind het heel erg meevallen. Mijn Mercury is na een maand nog krasvrij.
Probeer eens een paar rondjes (0-60) te maken. Na de de 3e ronde staat de wijzer mooi in het midden.
Bedankt voor de tip @AA-79
Dan kan je hier vast iemand heel blij maken
Ga ik vanavond even proberen. Werkt dit ook als je de chronograaf weer reset? Ik merkte inderdaad dat hij na 1 rondje al anders uitlijnde, tot ik hem resette. Ik ben hier blijkbaar toch te OCD voor.
Ik breng hem gewoon terug voor een nieuwe. Hoort gewoon niet. Goed service qua garantie of je nu een flik flak of een MoonSwatch kooptâŠ
De mijne verliest na calibratie ook weer het middelpunt. Ik ga er nog eens mee rommelen. Anders ga ik er een belletje aan wagen. #OCDisOK
Rotterdam? Ik ben vandaag langs amsterdam geweest âŠ. hadden alleen de sun âŠ
Die wordt lekker gebruikt
Wordt waarschijnlijk veel gevraagd, maar weet niet of je er regelmatig in de buurt komtâŠ.
Mocht je een keer in de gelegenheid zijn, zou je mij dan een mercury mee willen nemen
Exact dit inderdaad naar links bij mij. Het is niet bij allemaal dus ik ga even terug nog!
Woon niet in de buurt, helaas!
Kun je 'm niet uitlijnen met de kroon 1 klik uitgetrokken en de onderste pusher?
Vorige weekend teruggekomen uit Italië, net onder Florence.
In Florence zit toevallig een Swatch winkel!
Eerste bezoek aan Swatch; geen rij, 3 personen in de winkel.
âMeneer, we hebben 1 Mission to Mars en 2x Mission to Sunâ. Nouja⊠op zân Italiaans dan natuurlijk!
Niet getwijfeld⊠de Mars genomen.
Nou, dat ging soepel!
Bij thuiskomst op de camping en het zien van het horloge werd mijn oudste zoon ook een beetje hebberig!
Dag erna maar even terug gereden⊠aanzienlijke rij van 40-50 personen, alleen maar toeristen!!
Tussen de rij liepen wat handelaren tussendoor met flinke woekerprijzen⊠paar personen in de rij zwichtte er toch voor.
Zoonlief nog netjes geduldig in de rij, terwijl wij lekker op het terras aan het genieten waren van een cappuccino. Steeds dichter kwam hij bij de ingang van de winkelâŠToen kwam de portier met de mededeling; uitverkocht!
Maar⊠DHL zou die dag nog zeker komen!
Iedereen uit de rij, wij onder weg naar het bekende zwijn van Florence. Maar bij het oversteken van het plein kwam er een DHL bezorger aangelopen, steekkarrertje met 2 dozen.
Aangesproken en gecheckt of hij toevallig naar Swatch onderweg was. En dat was hij!
Wij rustig en keurig meegelopenâŠ
En niet voor niets; zoonlief mocht kiezen tussen de Mission to Earth of de Mission to Venus. Keuze was niet lastig voor hem!
Gekozen voor de Earth!
Leuk horloge met een leuk verhaal voor hem!
En ik blij dat ik zijn interesse in horloges steeds meer kan aanwakkeren!
Nee, dan staat hij er verder vanaf
Dit is de positie die het beste lijkt
Nice, leuk verhaal! Ik heb mijn Jupiter ook opgepikt in Florence begin april. Maar dat was nog in het begin/hoogtepunt van de hype, toen was het helemaal een gekkenhuis daar.