Cheapnatostraps.
Ik heb de Moon gewoon in Rotterdam gekocht 2 maanden geleden. Aarde, Jupiter en Pluto gaat ook redelijk goed. Aanbod verschilt per dag(deel). Mercurius en Neptunus blijven zeldzaam.
Nog zeer content met de Pluto. Imho de mooiste !
Net wat extra bandjes besteld bij de website-formerly-know-as-cheapestnatostraps.com
Thanks!
Deze?
Dat is behoorlijk asociaal gezien de slechte verkrijgbaarheid.
4% prijsstijging in deze tijd, nog even los van marktwerking, is asociaal?
Het is geen 1e levensbehoefte he…
Voor een horloge dat sinds maart pas op de markt is en slecht verkrijgbaar in slechts 2 winkels in Nederland en niet online vind ik dat erg asociaal ja.
Voor ons slecht te verkrijgen, maar voor Swatch een verkoopkanon.
Plus de markt laat zien dat ze ook makkelijk 300 euro voor de moonswatch kunnen gaan vragen.
Je zelf uit de markt prijzen laat wel alle sympathie voor het horloge als sneeuw voor de zon verdwijnen. 250 euro is al vrij optimistisch voor wat je krijgt.
wat een gezeur,je hoeft hem toch niet te kopen als het je niet bevalt
Met een tientje erbij prijzen ze zich toch niet direct uit de markt? En als je het wel teveel vindt, dan hoef je er geen te kopen toch?
Wat je krijgt voor dit geld heeft voor iedereen een andere betekenis/waarde. Ik kan het horloge persoonlijk heel erg waarderen. Mijn Mercury draagt lekker en smoelt goed. Die 250 euro was hij voor mij dubbel en dwars waard en ik ben de investering allang weer vergeten. Heb toch niet de intentie om hem door te verkopen.
Tuurlijk. Het is een licht horloge van een soort van bio-plastic, maar dat doet voor mij niets af aan het gevoel wat het horloge op de pols geeft. Gewoon lekker!
Maar ik ben ook wel optimistisch natuurlijk
zie alleen maar dat die op alles wat te zeuren heeft
Even kijken wat ik gequote heb
Volgens mij geef je toch echt zelf aan 250 euro al teveel te vinden
Ik vind van niet. Dus einde discussie wat mij betreft.
Eigenlijk alleen die witte …
vind ik ook de beste…