Heel lastig combineren deze. Aan zoiets gedacht?
Heeft iemand nog leuke suggesties voor de Uranus?
Ja die corsa wel. Maar ga geen 100 pop aan erika overmaken. Of ken jij een cheapo?
Turkoois is best mooi en apart! Kleur past er wel bij. Mooi horloge hoor voor €250
Ben ook blij met de mijne, nooit spijt gehad van mijn aankoop.
Ik heb 2 Ali MN maar vind de stof veel te stug. Erika vind ik te duur om zomaar even testen of het echt wat is.
Bandje en gesp voor de Jupiter vandaag ontvangen:
Heel fraai!
Combi 2 is toch gewoon supergaaf!
Oh man ik wil er ook een!
Hoe zijn de ervaringen qua kwaliteit na een aantal maanden dragen? Voor mijn gevoel is hij fragiel, anderzijds weer hufterproof juist omdat het een plastic Swatch is. Oh sorry Bioceramic.
Mijn ervaring is dat de kwaliteit wel goed is. Het bioceramic is geen 100% plastic, staat genoeg over op het internet.
De chronograaf werkt nog steeds prima. Mijn exemplaar loopt 3 seconden per maand voor, ruim binnen de specs.
Originele bandje weet ik niet, heb ik vervangen door leer. Draagt lekker licht en comfortabel deze combinatie.
Canvas?
Ja canvas aan de buitenkant, leer aan de binnenkant. Gekocht bij eieiwatchstraps.com. Mooi bandje, is padded.
zijn ze al wat makkelijker te krijgen?. ik ga volgende week naar rotterdam.
Liep laatst binnen. Toen zei de dame dat alleen de Moon en Mercury nog wel eens snel willen verdwijnen. Verder veel kleuren op voorraad.
ok. bedankt voor de info. ga ik ff kijken daar.