Bandje is prima alleen vind ik het ringetje waar je de band doorheen trekt niks, blijft stug en als een soort bobbel op je pols
Tof bandje, wat is het?
Canvas van buiten, leer van binnen. Gekocht in UK:
Kwaliteit is prima, padded aan de lugzijde
Even terug naar de originele band… Als ik nu heel eerlijk moet zeggen:. Het ziet er qua pasvorm eigenlijk gewoon helemaal niet uit!
Ik ga 'm weer terug zetten op leer. Wellicht nog eens op NATO, één van de weinige horloges licht genoeg om niet te gaan zwabberen op je pols.
Dit draagt echt veel beter…
Ik heb er inmiddels ook één via dit forum, de Mars. Leuk ding! Niet zo pretentieus en met een paar leuke knipogen naar Project Alaska. Dit is dan ook mijn favoriete versie.
Nu zou ik hier als legitieme werktuigbouwkundig ingenieur met verdiepte kennis in niet alleen materiaalkunde maar ook design een NA topic over kunnen maken waarin ik iets dieper op de materie kan ingaan dan de gemiddelde YouTuber, om nog maar te zwijgen van mijn rare smaak. Maar is daar inmiddels nog wel interesse voor?
Hou je niet in hoor, hier mag je je verhaal kwijt zolang het over horloges gaat
Tuurlijk, alleen ik moet die shit ook gaan schrijven enzo plus een paar goeie bronnen bij m’n verhaal zoeken als ik de diepte in ga. Leuk als het over een horloge gaat wat niemand kent, maar deze jongen heeft iedereen tot in den treuren al voorbij zien komen de afgelopen maanden.
Een wat diepgaander review wordt zeer gewaardeerd Stef!
Misschien dat ik dan toch nog een MonSwatch terug op m’n lijstje zet. Ik had het na dat gedoe over verkrijgbaarheid al snel gehad.
Absoluut gewaardeerd! @StefStuntpiloot
@WilSeiko verkrijgbaarheid is heel redelijk op Mercurius en Neptunus na…
Ik wacht nu sowieso eerst de review van @StefStuntpiloot af voordat ik afreis naar 010. Of mijn versie moet binnenkort langskomen in het blauwe deel.
Ok, ok, ik ga al schrijven. Eerst een globaal opzetje, dan een nachtje erover slapen en morgen of overmorgen de echte review posten. Stay tuned!
Gister was Rotterdam nog strak uitverkocht volgens de dames… misschien doe ik morgen nog een poging.
Laatst in Lille ook hetzelfde, toen wisten ze niet wanneer die dag de levering zou komen.
Jammer maar heb niet de moeite gedaan om later op de dag nog is terug te gaan
Op wat voor dag/tijdstip kom je langs als ze dit zeggen? Ik zal wel te veel lijken op een typische reseller (hoe zien resellers eruit?) of de verkeerde woorden gebruiken maar ik hoor altijd “geen voorraad”… Mateloos frustrerend.