Bandje en gesp voor de Jupiter vandaag ontvangen:
Heel fraai!
Combi 2 is toch gewoon supergaaf!
Oh man ik wil er ook een!
Hoe zijn de ervaringen qua kwaliteit na een aantal maanden dragen? Voor mijn gevoel is hij fragiel, anderzijds weer hufterproof juist omdat het een plastic Swatch is. Oh sorry Bioceramic.
Mijn ervaring is dat de kwaliteit wel goed is. Het bioceramic is geen 100% plastic, staat genoeg over op het internet.
De chronograaf werkt nog steeds prima. Mijn exemplaar loopt 3 seconden per maand voor, ruim binnen de specs.
Originele bandje weet ik niet, heb ik vervangen door leer. Draagt lekker licht en comfortabel deze combinatie.
Canvas?
Ja canvas aan de buitenkant, leer aan de binnenkant. Gekocht bij eieiwatchstraps.com. Mooi bandje, is padded.
zijn ze al wat makkelijker te krijgen?. ik ga volgende week naar rotterdam.
Liep laatst binnen. Toen zei de dame dat alleen de Moon en Mercury nog wel eens snel willen verdwijnen. Verder veel kleuren op voorraad.
ok. bedankt voor de info. ga ik ff kijken daar.
Bandje is prima alleen vind ik het ringetje waar je de band doorheen trekt niks, blijft stug en als een soort bobbel op je pols
Tof bandje, wat is het?
Canvas van buiten, leer van binnen. Gekocht in UK:
Kwaliteit is prima, padded aan de lugzijde
Even terug naar de originele band… Als ik nu heel eerlijk moet zeggen:. Het ziet er qua pasvorm eigenlijk gewoon helemaal niet uit!
Ik ga 'm weer terug zetten op leer. Wellicht nog eens op NATO, één van de weinige horloges licht genoeg om niet te gaan zwabberen op je pols.
Dit draagt echt veel beter…
Ik heb er inmiddels ook één via dit forum, de Mars. Leuk ding! Niet zo pretentieus en met een paar leuke knipogen naar Project Alaska. Dit is dan ook mijn favoriete versie.
Nu zou ik hier als legitieme werktuigbouwkundig ingenieur met verdiepte kennis in niet alleen materiaalkunde maar ook design een NA topic over kunnen maken waarin ik iets dieper op de materie kan ingaan dan de gemiddelde YouTuber, om nog maar te zwijgen van mijn rare smaak. Maar is daar inmiddels nog wel interesse voor?
Hou je niet in hoor, hier mag je je verhaal kwijt zolang het over horloges gaat
Tuurlijk, alleen ik moet die shit ook gaan schrijven enzo plus een paar goeie bronnen bij m’n verhaal zoeken als ik de diepte in ga. Leuk als het over een horloge gaat wat niemand kent, maar deze jongen heeft iedereen tot in den treuren al voorbij zien komen de afgelopen maanden.