Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Kon bonnetje van Pelagos gewoon laten zien. Was extra controle bij vlucht uit Dubai

Frivool ding zo! Blij dat je toch een leuk bandje hebt gescoord.

Tip: zet er een dikkere pushpin in. Dan sluit hij strak aan op de kast.

1 like

Die zou ik voor de leuk ook nog wel keer willen oppikken :sweat_smile::smirk:

2 likes

Vandaag ook de Pluto opgepikt in Amsterdam als broertje voor de moon watch, moet even wennen aan het (gebrek van) gewicht. Juist een afwijkende kleur genomen zodat het duidelijk is dat het een moonSwatch.

Iemand tips een leuke band voor deze lichtgewicht?

Volgens mij hebben ze genoeg voorraad als je het maar normaal vraagt. Is de hype dan echt voorbij??

8 likes

Thanks voor de tip.
Nog een advies waar ik die kan kopen?

Ik stuur je een setje :white_check_mark:

2 likes

Ik denk dat het zou kunnen helpen als je met een 3861 om de pols binnen komt lopen en meteen zegt welk model je wilt. Zou zomaar kunnen dat er dan opeens meer voorraad voor je is dan voor anderen. :wink:

1 like

Haha kan goed, ik kwam voor een flikflak voor de dochter

Dat hielp ook misschien, toen vroeg de verkoper (ook een liefhebber van de speedmaster) welk model heeft je voorkeur. Veel mensen kwamen gedurende ons bezoek binnen en vroegen in het Engels om de moon en Mercury en kregen nee op request. Volgens mij is het voor de verkopers ook geen doen meer zo.

5 likes

Dan kunnen ze zo bij S&C of Gassan aan de slag :ok_hand:

5 likes

Topper!

1 like

Mooi!

Idee had ook. Als je beetje als ‘liefhebber’ overkomt (bij mij begon het gesprek nadat een verkoopster een opmerking maakt over mijn gele ‘CasiOak’), naar een specifiek model vraagt, je iets anders behandeld wordt dan binnenstormen en random naar any moonswatch vragen.

2 likes

Hetkennen ze dat in de Swatch shop? :joy:

Ik denk dat je ze onderschat. :man_shrugging:

1 like

Dat denk ik ook @HorlogeOpa Hans, in de Swatch shop weten ze meer van horloges dan je denkt en ze vinden hun werk ook gewoon leuk. Alles is een beetje verpest door de hele toestand met de Moonswatch.

2 likes

Zeker, de verkoper was ook een verzamelaar en had zelf ook een speedmaster. Die had hem zo gespot :ok_hand:

1 like

Dat weet ik wel zeker. Gisteren in Adam de Moon achter de toonbank vandaan na een kort gesprek en een wristcheck (Seamaster 300 om de pols). Uiteraard meegenomen :smiley:

1 like

En hier de foto. Nu wachten op de post voor de nieuwe bandjes :wink:

11 likes

Die van mij is niet opvallend genoeg, dus geen gedoe met bonnetjes :nerd_face:

1 like

Amsterdam had vandaag alleen geel en roze op voorraad …

14 likes