Van 20m…
Afgelopen weekend mijn Silver Snoopy 50th Anniversary Speedmaster opgehaald bij de Omega Boutique in Hamburg.
Voor het bezoek ook nog even snel bij de Swatch store gekeken. Tot mijn verbazing hadden ze daar een aparte “balie” waar een medewerker met en valet tray stond met een aantal MoonSwatches die ze op dat moment op voorraad hadden. Ze hadden de Sun, Earth, Mars, Pluto en Venus. Mijn vrouw was helemaal gecharmeerd van de Venus en die hebben we dan ook meegenomen voor haar.
Zij de Venus en ik de Silver Snoopy.
Leuke deal toch?
Euh neen dat is realiteit, veel op en neer gevlogen tussen Geneve en Amsterdam en meermaals ik of collega gevraagd door douane of we een horloge invoerden / aankoopbewijs konden tonen.
Dit is geen onzin.
Ik droeg destijds een enorm opzichtige goud kleurige (grote) Swatch. Dus heb me meermaals krom gelachen om de ambtenaren die het verschil niet zagen (terwijl ze het horloge in handen hadden) tussen een echt gouden horloge en een goudkleurige Swatch van nog geen 250 euro.
Prutsers.
Goedenavond,
Waar heb je deze weten te bemachtigen als ik vragen mag?
Mvg Oscar Keijzer.
Heb je deze nog liggen of inmiddels als iemand blij mee gemaakt? Anders ben ik wellicht geïnteresseerd!
Mvg Oscar Keijzer.
Gefeliciteerd
Nu nog een kek bandje scoren.
Thanks, ja moet nog even wat leuks uitzoeken
Deze was in 5 min weg in het blauwe gedeelte
Vandaag deze kunnen scoren bij een vriendelijke meneer in de Swatch store van Amsterdam. Erg leuk ding! Nu zoek ik nog een Bioceramic gesp voor de strap.
Goede morgen Atilla,
Ik heb zeker interesse, heb je wat foto’s ed voor me?
Net dit bandje besteld voor mijn ‘Mars’ en ook voor de Speedmaster. Ik vind namelijk het bandje op de ‘Mars’ wel heel erg wit en opvallend, en de grote ’Speedmaster’ tekst wat ‘goedkoop’.
Wat bandjes zitten bekijken, op punt om GasGasBones te bestellen, maar vond dit wat mooier. Wou graag een ‘basic’ uitziende velcro dus zat aan de SPV3 van GGB. Omdat deze bij de buckle net wat mooier afgewerkt is met het stukje stof wat er nog op zit, de wat meer ’NASA’ stijl groene kleur, en wat minder en meet authentiek ogende manier waarop het serienummer in de band is getypt.
De mooiste NASA stijl velcros komen denk ik van ‘Kizzy / seb12100030’, maar die zijn momenteel niet te bestellen en flink wat prijziger.
Daarnaast heeft Haveston nog wat in deze, stijl, CNS, en Uncle Seiko.
Maar deze was na wat googlen denk ik de beste combi van looks, kwaliteit, en prijs. Komt einde deze maand deze kant op via een vriend (en mede liefhebber) in de US.
Het bandje op AliExpress en horloge in Barcelona
Vandaag in de koopgoot ik R’dam toch geluk gehad met deze Moon. Ik wou eerst voor de Mercury gaan maar die hadden ze niet. Moest nog wel een klein ‘spelletje’ spelen. Aanvankelijk hadden ze de moon niet. Ik heb er even bij gezegd dat ik uit Groningen kom en niet zo vaak de kans heb om langs te gaan. Oh, ze hebben toch nog wel een Moon liggen. Ach ja, ik blij, de Moon was de 2e favoriet.
Ik heb deze week mijn laatste studiepunten binnen gekregen dus ik heb er een mooie bijdrage bij gekregen van mijn vriendin en mijn schoonouders als afstudeercadeau.
Afin, foto’s!
Wat een raar spelletje wordt er toch nog steeds gespeeld met de klanten in de Swatch-stores. Top dat je er toch eentje “mocht” kopen!
Tsja, de “gun” factor is nogal belangrijk.
Heb dit zelf in 010 meegemaakt, de persoon voor mij, en de personen na mij kregen nx