Welke strap is dit?
Heel gaaf deze, maakt die Mars ineens leuk.
De leukste vind ik zelf. Misschien komt ie er hier ook nog eens
Even bij Ali wat besteld⊠beetje spelen met alternatieven voor de Mars. Weliswaar geen 0,21 eur zoals @Igor , maar ach 5,99 ook prima.
Ja je vraagt je ook af hoe ze het voor elkaar krijgen. Het horloge had ik gelukkig al na wat babbelen bij de store in AâdamâŠ
We zijn 2 dagen verder sinds aankoop van de âMission to Marsâ en vandaag een werkelijk prachtige ervaring gehad in de store. Na een oprecht en wederzijds praatje leidde dit tot⊠4 aankopen.
Als sidenote wil ik toch even kwijt dat de âhypeâ en brutaliteit is nog steeds stuitend is⊠In de 20 minuten dat ik daar was kwamen er letterlijk 8 brutale bezoekers binnen met de vraag: âMoonSwatch !?â
Laten we het er op houden dat wie goed doet, goed ontmoet; kost soms wat extra tijd maar levert je ook weer een mooie ervaring en catch op
Dus het principe â1 per klantâ geldt niet voor iedereen? Ik vond de ballotagecommissie al streng wanneer ik er eentje wou kopen.
Wat vreemd zeg⊠geïnteresseerden die een product zoeken in de winkel waar het product zou moeten zijn.
Het slaat toch nergens op dat de manier van vragen invloed moet hebben op het wel of niet verkopen van het product?
Dat zou de standaard moeten zijn man, ongemanierde aangeklede bonoboâs zijn we als soort gewoonâŠ
Toch mooi! Je krijgt gewoon een Rolex aankoop ervaring voor het budget van een Swatch!
De moonswatch inderdaad een revolutie in horlogeland. Alles wat met onze hobby te maken heeft, âmoeilijkeâ ADâs, klassieke ontwerpen, wachtrijen, flippers, vraag welk bandje nu het beste past, ruziĂ«n welke versie nu het mooiste is - alles is nu bereikbaar voor de âgewoneâ man/vrouw!
Top dat je er blij mee bent. Maar dit zijn inderdaad wel Rolex perikelen:
Je moet 3 incourante modellen kopen om een moon mee te mogen nemen.
En toch ga je blij de winkel uit omdat het model wat je wilde ook mee mocht, dat dit je x4 heeft gekost maakt je op dat moment niet uit
Amsterdam heeft vandaag Pluto en sun op voorraad.
Dit is wel erg ongenuanceerd. Mensen riepen bijna vanaf de stoep wat de beschikbaarheid was, ik vind dat persoonlijk geen omgangsnorm.
Ik kwam eigenlijk voor de Uranus voor vrouwlief
Uiteindelijk geef ik niks om courantheid, ik wil ze alle 11 hebben + de echte Moonwatch in een mooie presentatie box van 12 stuks
Precies, voor het luttele bedrag van âŹ2860 heb je ze alle 11
Knappe jongen die dat lukt
Ha Rik, die 11 gaat wel lukken maar of je dan inderdaad die prijs kan handhaven wordt een uitdagingâŠ
Ze staan nog niet allebei op wintertijd.
Swatch 010 gaf aan dat in aanloop naar de feestdagen wel weer flinke leveringen verwacht worden.