Ik heb net de Sun gezien bij Swatch Amsterdam
My Uranus on rubber
Mensen nog tips voor een leuke band voor the mission to the moon? Dacht zelf aan nato of (kunst)leder. Overigens niet voor mij, ik wil hem kado geven aan een collega. Budget +/- 30 euro.
Alvast bedankt
U durft!
In Rotterdam kreeg ik mijn exemplaar al enige tijd geleden in een neutraal tasje mee, i.v.m. berovings gevaar
Bruine lederen band staat hem goed… overweeg om voor deze Moon een grijze nubuck/suède band aan te schaffen… denk dat het wel mooi lijkt met die grijze kast.
Voor die 1000 euro is er ook veel anders en beter te koop imho
Daar heb je vast en zeker helemaal gelijk in, maar het is zijn geld dus hij mag zelf bepalen wat hij er voor koopt imho
Ach, wat maakt ‘t uit.
Heel mooie combinatie, waar heb je deze gekocht? Heb mijn Moon nu op zwart Hirsch leer, mooi maar beetje saai…
Deze heb ik ook. De band is subtiel donker blauw is echt mooi.
Verraste me dat ik Earth toch in herbergt veel mooier vond dan verwacht
Mijn vrouw heeft de Venus Moonswatch. Erg mooi maar wel slecht afleesbaar door het minimale contrast tussen wijzerplaat en wijzers.
Wie douched met hun Moonswatch? Tot zo ver geen probleem. Maar zwemmen is een stap te ver?
Volgens het winkel personeel kan douchen maar eerlijk gezegd doe ik dat zelf niet. Alleen maar met duikers met minimaal 100 WR.
Zwemmen is een ander verhaal, als je flinke aanslag in het water maakt neemt de druk toe.