Exhibition only
Net 1 opgehaald in rdam koopgoot! Ze hebben weer voorraad… alle behalve de moon versie
Daar willen we graag een foto van zien!
Mooie NA! Veel plezier ermee!
Ook Neptunus?
Geen idee… de verkoopster gaf aan alles behalve the moon… anders even bellen?
Misschien is het al eens gevraagd/behandeld, maar ik ik zou graag willen weten hoe het zit met de krasvastheid van de kast van de MoonSwatch? Ik heb er geen enkel beeld bij, is het plastic, gegoten … is het zwaar; hoe voelt het?
Thanks!
Het is inderdaad plastic, heel licht en ik vind het puur een hype. Vind 'm leuk maar meer ook niet. Kwalitatief voelt het niet echt geweldig
Het is geen 100% plastic maar 2/3e keramiek en 1/3e plastic uit Castor olie.
Het zweet in de zomer veel minder dan plastic.
Horloge is erg licht en glas is kwetsbaar voor krassen al kun je kleine krassen er uit polijsten.
Uurwerk en chronograaf zijn prima, knoppen redelijk qua stevigheid. €250 is ie niet waard maar toch ben ik blij dat ik 'm heb. Al blijft het wel bij 1 exemplaar wat mij betreft.
Het originele bandje is weinig bijzonders, nogal lomp. Heb er voor €20 Hirsch leer opgezet.
Ze waren ook hier wel uitverkocht idd… morgen new stock maar dan zitten we alweer in het vliegtuig m’n vrouw wou me er 1 cadeau doen…
Hebben de vrienden uit het Middenrijk niet al een ‘bioceramic’ schakelarmband? Zou leuk zijn.
Potverdrie dat is een mooie! Moet ik ook nog hebben
Voor de MoonSwatch liefhebbers
Nu @ 6 van 11 maar als ik de set compleet heb zal onderstaande lay-out nog wel iets wijzigen NASA thema
In Rdam waren er meerdere op voorraad… wellicht een telefoontje om er 1 te reserveren.