Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Begin december ben ik weer in de regio van Rotterdam dus zal ze dan weer even contacteren.

Rotterdam is wel de meest fijne store als je van buiten de stad komt en ‘t personeel is er vriendelijk. Vooraf even contact en reserveren, parkeren @ Koopgoot, stukje lopen, ophalen en weer weg :running_man:

2 likes

Precies dat! Door de Bijenkorf heen en je staat voor de store👌🏼

2 likes

Correctie; dit bleek in rotterdam te hebben plaatsgevonden (de schat;))

Iemand nog een strap voor een Mercury te koop? Deze ex Jupiter strap is niet helemaal top :sweat_smile:

7 likes

Klopt, het “glas” is kwetsbaar voor krassen. Mijn Moon heeft meer krassen in enkele weken dan al mijn 55 andere horloges.

1 like

Ik heb de oplossing voor jouw Mercury probleem. Ruilen met mijn krasvrije Sun.

4 likes

Beetje tandpasta en een zacht doekkie.
Of Polywatch … ik heb nooit zo’n moeite met plexi. :wink:

3 likes

Vreemd dat ze er niet gewoon saffier in hebben gegooid. Kost geen drol. Veel plezier

Ik ken geen enkele goedkope Swatch met saffier, ze blijven trouw aan het DNA en bovendien … de ‘echte’ Moonwatch heeft ook sexy plexi. :sunglasses:

6 likes

Doen ze niet aan, al geprobeerd :disappointed:

Verkoop je die toevallig?

Zie hieronder een link naar een podcast waarin het veelal over de MoonSwatch gaat;

Ik vond dat er toch erg interessante dingen verteld worden over met name de productie. Ook zeker de moeite voor alle MoonSwatch sceptici.

3 likes

Mag ik vragen waar je de band hebt gekocht?

1 like

Ali, prima band voor de prijs :ok_hand:

1 like

In Rotterdam hebben ze momenteel, even uit mijn hoofd, de Jupiter, Pluto, Earth, Uranus, Sun en Venus.

Ik kwam voor de Saturn of Mercury, maar die hadden ze helaas niet. Wel de Pluto meegenomen, in de hoop er iemand anders blij mee te kunnen maken voor de reguliere prijs.

Dus… Mocht iemand hem willen, stuur me maar een berichtje.

5 likes

Krijg echt meer en meer het idee dat ze de Moon/Mercury schaarste zelf creëren om de “hype” hoog te houden… wel jammer.
Ik ga het in December nogmaals in Münster proberen.

Die op de onderste foto vind ik de mooiste!:sunglasses:

Over 2 jaar komen ze in het blauwe gedeelte voorbij voor € 60 dus nog even geduld😉

Ik denk dat ze daarvoor te veel teweeg hebben gebracht. Daarbij ga ik er vanuit dat ze dan al lang uit productie zijn.

En allemaal stuk.

Degene die dan nog verhandelbaar zijn zullen boven de 60 kosten.

1 like

Want je komt natuurlijk nooit een Swatch van meer dan twee jaar oud tegen in het blauwe gedeelte …
:thinking: