Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ik kan je deze adviseren. Geen rubber maar mooi hè?

12 likes

Bedankt voor je bijdrage maar keuzes maken doe je als je beperkte middelen hebt :clown_face: , die MoonSwatches zijn gewoon leuk om d’r bij te hebben naast m’n SuperOcean en Datejust.

4 likes

Hebben jullie voorstellen voor Earth model? Ik vind de originele blauwe band echt heel erg mooi. Nu een nato rubber hybriden zwart.

Zoek naar iets anders. Op Ali is de rubberen optie in zwart met ene groene belettering niet echt iets.

Hahahahaha! Post van de dag :rofl:

Grazie!

1 like

Single Pass NATO draagt fijn bij de Moonswatch omdat ie weinig weegt zwabbert het horloge niet zoals bij zware duikers. Cheapest NATO Straps heeft er aardig wat met een passende kleur.

of een maandje gas en licht

Fratello stelt de vraag “What if?”

Die ST2 MoonSwatch mag er van mij wel komen. Heel gaaf, jammer dat het niet zal gebeuren.

5 likes

Mooi zijn ze wel :star_struck:

11 likes

Waar komt deze band vandaan?

Naar aanleiding van jouw post(s) heb ik deze besteld, maar nu blijkt dat ze hem niet meer leveren met zwart metalen clips. Die zijn nu gewoon staalkleurig. Jammer, want dat zwart doet iets extra, maar nog steeds een fraaie strap!

1 like

Is dit een Horus strap? Mooi hoor.

CNS. Maar zijn blijkbaar uitverkocht.

2 likes

Zit al ruim een week op levering te wachten van CNS voor 11 straps :lying_face: . Wat zijn jullie ervaringen met hen?

Ingegroeide zakhorloge

Dat is nu in december niet heel gek.

1 like

Mijn CNS Single Pass NATO Straps waren er binnen ongeveer een week. Komen uit Zweden.

1 like

Heb toch ander bandje genomen en heb deze nog ongebruikt in plastic over. Als ik een ‘Mars’ eigenaar een plezier mee kan doen door op de post te gooien, stuur dan even een PB’tje.

1 like

Prachtig! En heb je een plan voor de Neptune?

1 like

Veel contact met de dames en heren van Swatch opnemen, haha! #sorrynotsorry