Heb al nato’s onderweg van CNS watch straps maar denk ivm de feestdagen wat oponthoud. Het idee is:
Hier had je een mooie kerstboom van moeten maken
Heeft iemand enig idee of deze oranje/zwarte makkelijk verkrijgbaar is. Ik vind hem zooooo mooooi.
Bestaat (nog…?) niet. Photoshop.
Fijne kerst allemaal. Van de week ben ik in Amsterdam, hoe groot is de kans dat ik daar een moonswatch kan kopen?
Knap gedaan dan. Dan ga ik maar nadenken over een andere kleur.
Kleine kans misschien ook beter hoor berichten dat ze snel kapot gaan.
Afhankelijk van wat je wilt is de kans wel groot.
O, vertel?
Denk vrij groot. Liggen volgens mij best wel wat modellen op voorraad de laatste tijd. Soms alleen wat minder courante kleuren… Neptune ga je niet (meer) vinden, ondanks dat een grappenmaker hierboven zegt van wel…
Oh dat ene filmpje van die pusher weer. Ja dat zal weleens zijn gebeurd en ook nog wel meer gebeuren. Hoeveel zijn er verkocht? Volgens mij valt het in verhouding allemaal wel mee en om nu direct te roepen van ze gaan snel kapot vind ik wat overdreven.
Oh ok nou dan zou ik zeggen kopen en veel draagplezier.
Fijne kerst.
Ik ga denk ik voor de Uranus.
Nee, de Neptunes zijn momenteel alleen voor degenen op de wachtlijst. Ik stond er al sinds april op dus werd daarom gebeld. Maar in de vrije verkoop zijn ze idd nog niet beschikbaar.
Ik neem m graag van je over
Mercury incoming. Na maanden zoeken heb ik het zoeken opgegeven en de hoofdprijs betaald.
Mijn leuk zonnetje mag vertrekken. Moon blijft.