Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Leen me even je Moonswatch. Ik durf het wel.

2 likes

De originele is erg stug, in afwachting van de curved end straps van Ali deze er op. Denk dat een oranje ook wel mooi staat, beetje Gulf vibe, ik moet er nog een hebben ergens.

Gr. Marc

5 likes

Helaas zowel in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen de Mercury niet kunnen scoren. Blijft toch nog lastig te verkrijgen ondanks dat ze al even gereleased zijn…

Ik ben gister ook wezen kijken in Amsterdam maar helaas geen Saturn, Moon of Mercury. Wel Sun, Venus en Uranus.

Gelukkig nieuwjaar vanuit Richmond Upon Thames, London.

Achtergrond wellicht bekend voor fans van de ‘Ted Lasso’ tv serie.

12 likes
De MoonSwatch is met 29 gram lekker licht, hij draagt stiekem veel fijner dan het origineel en/of andere zware (stalen) horloges in mijn collectie
  • Eens
  • Oneens
  • Echt veel te licht, ik ga een stalen band op m’n MoonSwatch zetten
  • Ik wacht op de titanium versie

0 stemmers

1 like

Voor de verwoede verzamelaar. Op Uhrforum verkoopt Uhrensammler al zijn MoonSwatches, met uitzondering van de Neptunus. 10 stuks voor 3299€

5 likes

Heb geprobeerd een bericht te sturen maar nog heb nog niet genoeg rechten helaas… ben nog op zoek naar een moon voor een redelijke prijs.

Ik heb het net even opgezocht, voor het gemak de link hier even:

Als je geen zin hebt om meermaals langs Swatch te gaan is het interessant maar mocht je een paar keer het ritje willen maken, deze modellen zijn uiteindelijk allemaal prima te krijgen…

1 like

Die Duitser wil weldegelijk 10 stuks samen verkopen. Eentje eruit kiezen zal niet lukken.

Prima te krijgen??

Na 6 maanden geduld, 10-tal bezoeken aan Lille, Porto en Lissabon en 12 tal keren bellen naar Lille, heb uiteindelijk een Mercury kunnen kopen. Ik was het zoeken beu en heb uiteindelijk “boven list” gekocht.

Gisteren ontvangen.

12 likes

10 likes

Had dit cheap bandje nog liggen. De tint had iets meer donker mogen zijn.

8 likes

Eén van de weinige horloges die lekker draagt op NATO omdat ie dun en licht is.

Verbaasd mij dat ik nog geen bericht gehad heb voor 10 stuks :rofl:!

1 like

Dan zal ik wellicht geluk hebben gehad. 1x naar Swatch geweest en de Mars & Mercury mee kunnen nemen…

Maar je hebt hem, je geduld wordt beloond :wink:

Vandaag is rood

15 likes

Wat saaie combi. Vandaar wat afleiding gezocht.

6 likes

Zon Mission to Mars blijft cool… misschien toch maar op t lijstje voor aankopen 2023. :rocket:

Ook goed op de bond nato.

14 likes

Kon het niet laten.

10 likes