DS Chapron en Ami, leuk
Mercury ook trouwens
Mooi! Waar komt deze (strap) vandaan?
Same here. Eén bezoek aan Amsterdam en de Mercury gekocht.
CNS watch bands
Zo the zien de “Premium Strap James Bond”? Helaas uitverkocht in 20mm…
Jep dat is ‘m. Zonde! CNS kennende komt er wel weer voorraad.
Vanmiddag een bezoek gebracht aan de Swatchstore Amsterdam. Ik vroeg naar de Mercury en de verkoper wees mij naar de vitrine waar alleen de Sun, Venus en de Uranus lagen.
Een andere Engels sprekende klant vroeg naar de voorraad en wanneer andere modellen te koop kwamen. “Misschien aan het eind van de maand, maar het is absoluut niet duidelijk welke modellen er geleverd zouden worden en een wachtlijst is er niet”, was het antwoord van de verkoper.
Uhmm dat is jammer dacht ik. Toen het oog van de verkoper viel op mijn Omega Planet Ocean, vroeg hij welk model ik zocht. Hij vroeg mij mee te lopen en gelukkig voor mij had hij nog een Mercury. Hij ging er vanuit dat ik een liefhebber ben en niet een reseller. En dat klopt!!
Thuis had ik nog deze nato strap liggen. In mijn ogen veel mooier dan dat lelijke klittenband rotding. Nu nog even het world wide web afstruinen voor een rubberen band en ‘Bob’s your uncle’.
Hartelijk dank aan de verkoper, you made my day!
Destijds werd mij naar mijn MoonSwatch top-3 gevraagd welke ik al in gedachten had. Ook had ik een mooie jaren 70 vintage handopwinder om en daar hadden we eerst een gesprek over. Ik wilde toch liefst de Moon, omdat het druk was met typetjes die duidelijk voor de handel kwamen werd ik gevraagd na de lunch even buiten langs de winkel te lopen. Ze zouden dan een duim opsteken als ie was binnengekomen. En ja na de lunch zag ik de verkoopster met een staan, ik mocht 'm verstopt in een boodschappentas zonder Swatch logo de winkel mee uit nemen. Dat was in Rotterdam. Ik heb 'm nog steeds en draag 'm regelmatig, alleen het originele bandje heb ik vervangen door een CNS Single Pass NATO.
Levering wel ronduit ruk momenteel… wacht al sinds 9 dec op de straps.
Ik heb een soortgelijke ervaring en ben er van overtuigd dat de medewerkers de keuze hebben aan wie ze wel- en niet een gewild model vekopen. De verkoper keek ook direct naar mijn pols. Het helpt als je een “bijzonder” horloge draagt, of op een andere manier laat zien dat je liefhebber bent, denk ik.
Was niet echt tevreden over mijn Mission to the Sun dus ik geef het nog een 2e kans met wat nieuwe bandjes.
Leuk voor jou, maar anderen worden dus gewoon voorgelogen
Ze zijn, vanwege de beperkte voorraad van sommige modellen, selectief aan wie ze het horloge verkopen. Ze proberen de horloge liefhebber eruit te pikken tussen de handelaren die ze met winst willen doorverkopen.
Dat gebeurd toch standaard door alle merken die met ‘schaarste’ te maken hebben?
Ah, nu begrijp ik het! Kennelijk zie ik er een beetje dommig uit (kaal, gehoorapparaten, half open mond), en daarom krijg ik die Swatches allemaal gelijk mee!
Die camoband is top! Waar gekocht?
Zoek alleen de Mercury erbij nog
Thanks!
Genoeg keuze qua kleur en modellen
€ 5,86 40% Off | Gebogen Interface Rubber Band Geschikt Voor Omega X S-Horloge Joint Moonswatch 20Mm Mannen Vrouwen Waterdichte Sport Horloge armband