Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Helemaal happy met deze combi. :smiley:

13 likes

Gok nog een half jaartje wachten…

2 likes

Klinkt als een bullshit verhaal, omdat ze de zaken niet op orde hebben. Een vervangeing voor een horloge in service zou niet 11 varianten hoeven hebben. Dan zouden de moon (speedmaster) en mars (alaska project) genoeg moeten zijn

Soms kunnen dingen ook bij toeval tot een enorm succes uitgroeien… De sneaker is ontstaan in de zoektocht naar geschikt schoeisel voor astronauten. Nu loopt zo’n beetje de hele wereldbevolking er op.

1 like

Moet toch echt een keer van die tropics bestellen :wink: Tijd voor een bakkie :coffee: Prettig weekend mensen :black_heart:

4 likes

Bij AliExpress verkopen ze genoeg 20mm FKM tropic banden.

Single Pass NATO draagt ook fijn met dit lichtgewicht horloge…

4 likes

Zeker nice! Thanks @fdpg1963 :pray:

1 like

Toch blijf ik om wat voor een (rare) reden de Mission to Venus interessant vinden.
Heb ook het gevoel dat met de juiste strap je als man zijnde dit horloge prima kan dragen…

Delen er mannen deze mening of vinden jullie die model echt voor dames?

Hier 3 voorbeelden waarbij ik combinatie echt mooi en draagbaar vind.

5 likes

Je doet veel te hard je best om ons te overtuigen dat je een man bent. Ik geloof er niets van.

15 likes

Nou ben geen echte man hoor (al weet ik niet zeker wat de definitie daar van is).
Krijg regelmatig van mijn vriendin te horen dat ik af toe wel een vrouw lijk over het feit dat ik shoppen leuk vind, over mijn gevoel praat en meer schoenen dan haar heb.

Maar een antwoord op mijn vraag heb je niet begrijp ik?

P.s. Heb het even aangepast, want er stond inderdaad wel erg veel als man zijnde in :rofl:

2 likes

Het feit dat je het doet geeft al aan dat het dus kan :grinning:

Ik vindt het juist tof als iemand datgene draagt wat zijn of haar smaak en stijl symboliseert.

Ander onderwerp:
Wist je dat je in het KI van je auto heel eenvoudig de taal en metriek kunt instellen. Waarom hou je miles aan? :joy:

1 like

Ik vind het puur een dames horloge als binaire hetero man zijnde. Maar tegenwoordig moet alles kunnen blijkbaar.

2 likes

Hahaha! Dat is het volgens mij ook (je krijgt er 2 straps bij dus dat zegt genoeg)

Ben ook echt bang dat ik hem niet ga dragen, maar vind het horloge zo op de foto van iemand anders wel mooi

Ik vind het ook tof, denk alleen dat ik het niet ga dragen. Of dat mijn vriendin me uitlacht :rofl:

Hahaha! Thanks voor de tip, maar dit zijn geen foto’s van mijn eigen pols :rofl:
Dus ik gok dat de persoon op de foto wel gebruik maakt van miles :rofl::wink:

1 like

Ik ben te oud om alles te kunnen vinden blijkbaar want ik vind absoluut niet dat alles maar moet kunnen…

Ben een heel open en ruimdenkend persoon maar met sommige dingen denk ik echt ā€˜waar gaat het geen’ :man_shrugging:t2::man_facepalming:t2:

1 like

Iedereen moet vooral dragen wat hij of zij wil. Sommige mannen dragen een roze overhemd, ik heb er niks mee. En sommige vrouwen dragen mannen (formaat) horloges.

Overigens moest ik €25 extra betalen voor een 2e Venus bandje voor mijn vrouw. Maat M was standaard.
Helaas vond ze de Moonswatch toch niet bij haar passen als chronograaf en na 1x passen zat ie in de doos. Vorige week heb ik 'm verkocht aan een forumlid.

2 likes

Dat ben ik met je eens… En de 1 kan iets ook beter ā€˜hebben’ dan de ander…

Ohhhh oke, dat van die 25 euro wist ik niet… Beetje jammer weer haha.

Mijn vriendin vind hem zelf ook mooi maar ze is band dat het horloge voor haar ook te groot is.

Nouja, ga hem wel een keer passen… Wie weet loop ik er binnenkort mee haha

1 like

Je moet dragen wat je mooi vindt. Wel denkt iedereen dat je het horloge van je dochtertje om hebt. Daar gaat een ander bandje niets aan veranderen.

2 likes

Het is net als die roze OP van rolex. Die kun je als man ook gewoon dragen. Zeker een goede combi op een getinte huid. :ok_hand:

Nee, inhoudelijk heb ik echt zeer weinig te bieden.

2 likes