Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Is de mercury inmiddels al wat beter op voorraad? Of is het nog steeds een vrij kansloze missie…

Volgens mij prima verkrijgbaar. Lagen er vorige maand wekelijks wel wat in Rotterdam. Je kon zelfs bellen om er eentje voor je te laten reserveren. Weet niet of de voorraad nu weer anders is, maar als je wat moeite doet heb je er zo eentje volgens mij.

2 likes

Ze waren gisteren allemaal op voorraad in Münster.

2 likes

Ik dacht dat ik er pauper uitzag met een gouden Sub om, maar dit is wel next level. :joy:

6 likes

Jij ziet er dan in ieder geval nog stijlvol pauper uit haha :joy:

2 likes

En welke heb je gekocht? Leuke afwisseling tussen de Rolexen toch? :wink::slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb mijn eigen Moonwatch al en less is more, ik ben niet zo’n verzamelaar.

1 like

Ik vind dat die vrouw uit de foto’s veel armhaar heeft. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

:rofl::rofl::rofl:

Deze met de witte rubberband vind ik wel mooi. Die roze en blauwe band vind ik maar niks op die Venus.

Hier Mercury op Marine Nationale Strap. De combi is top maar het op het concept van zo een Nationale Strap is een heel gedoe op te plaatsen en op maat te brengen. Een tweede exemplaar op maat en positie brengen is dan makkelijker gezien je de eerste als voorbeeld hebt.

6 likes

Als jij vindt dat het kan, dan kan het.

1 like

Deze Perlon kwam er bij aankoop van een Seiko Cocktail time. Hier op Mercury.

15 likes

Jemig, dat je vingers nog bloed ontvangen joh

12 likes

5 likes

Is iemand op de hoogte van de levering van de Moonswatch? Zijn ze nog steeds niet aan te slepen of zijn ze ondertussen al verkrijgbaar in de Swatch stores?

Het ligt er een beetje aan welke Moonswatch je wenst. Ze zijn meestal niet allemaal op voorraad.

1 like

De mooiste tijd om de MoonSwatch chronograaf te resetten:

6 minuten en 6,1 seconde :+1:

Plaatje voor de sfeer:

4 likes

Ja de 3 wijzers lopen dan mooi synchroon naar nul maar dat kan ook haast niet anders met allemaal dezelfde stappenmotortjes. Leuk geluid maakt het.

Mooie lume foto :slightly_smiling_face:

Even een photoshop plaatje delen van wat de Mission to Mars ook kan zijn, een ode aan Project Alaska.

Omega Project Alaska

Photoshop Mission to Mars hommage to Project Alaska

Ik draag het resultaat al om de pols maar ga vanwege forumregels er geen plaatje van delen. Maar hij is fantastisch kan ik je zeggen.

9 likes

Je maakt me wel nieuwsgierig naar de real-life versie.

Wat heb je precies gedaan? Een mars dail in een overtallige Speedmaster gestopt?

2 likes