Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Je mag toch wel laten zien dat je een MoonSwatch wijzerplaat in je Speedmaster hebt gemod?

1 like

Het zal met het (te) strikte “no fake” policy temaken hebben… Maar ondanks wat onderdelen van ome Ali uit China blijf ik nieuwschierig naar het resultaat.

1 like

Oh wacht, het gaat om een ali moonswatchkopie?
Dacht dat het om een orginele ging. :blush:

Daar zijn duidelijke regels over

2 likes

precies dit ja.

2 likes

Een Mars dial in een speedy hommage geplaatst. Maar de Moonswatch is en lastig verkrijgbaar en de kast is niet te openen zonder te slopen. Vandaar de keuze voor een ali versie omdat ik toch heel graag het resultaat wilde zien en welke wel makkelijk verkrijgbaar is en een caseback heeft die gewoon open kan.

2 likes

Vandaag weer eens de “Mission to the Moon” om de pols op CNS Single Pass NATO. Draagt lekker licht en comfortabel.

13 likes

21 likes

:star_struck: vooral de linker

2 likes

Welk bandje is die linker? Ziet er goed uit! :ok_hand:t2:

2 likes

MN Strap van cheapest NATO’s (CNS) :sunglasses:

1 like

Een mooie Diaboliq

13 likes

Gaaf! Waar heb je dit bandje vandaan?

Diaboliq :wink:

:grin: :+1:

1 like

MoonSwatch met Earth Dust.

8 likes

12 likes

waarom niet ? kan prima toch. En nogmaals, het allerbelangrijkste is wat je zelf wilt…

Wat bedoel je precies met “minder goed”? Heb je veel met de stopwatch gespeeld? Dat kost natuurlijk wel wat extra batterij capaciteit. Voor zover ik weet kun je in de Swatch Store je batterij gratis laten vervangen. Met de MoonSwatch zou ik dat zeker aan de winkel overlaten i.v.m. garantie bepalingen.

2 likes

10 modellen op voorraad in Rotterdam!

3 likes

4 likes