Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

3x :goat:

7 likes

Als ze dan toch een nieuw model wouden maken, vind ik dit teleurstellend.

4 likes

Als je had gehoopt op een model zoals de SpeedyTuesday render van Fratello is dit een tegenvaller idd. Maar als toevoeging op iets bestaands vind ik het wel tof. Zeker voor de kleine meerprijs.

1 like

Ik vond de Revolution mock ups wel leuk gedaan.

Maar goed, misschien dat zoiets nog gaat komen. Niet echt goud natuurlijk, maar gewoon die kleur bioceramic.

10 likes

De hype is still alive !
Copyright Adrian Barker.
2 likes

Kan ik hier iemand blij maken met een Saturn Moonswatch voor de normale prijs? Heeft mijn voorkeur als hij gaat naar iemand die wat verder weg woont van Rotterdam of Amsterdam.

14 likes

Toch besloten alles weer origineel te maken… hoe gaaf het ook stond voelt dit toch “echter” aan met de valcro straps :grinning_face_with_smiling_eyes:

24 likes

Nog eentje dan omdat ‘t zo’n tijd geleden is… lumeshot!

3 likes

Mooie collectie! :ok_hand:

Ik ben helemaal vergeten aan te geven dat deze al verkocht is. Mijn excuses… Krijg nog veel pb’s, maar dat heeft dus geen zin.

2 likes

Mercury op Zuludiver Nato

15 likes

Toch wil ik deze nog graag hebben. Ik ga vandaag maar weer eens polsen in Rotterdam of er een levering is.

3 likes

Ik heb 'm uiteindelijk toch maar via Marktplaats aangeschaft, te vaak bot gevangen. Ben er desondanks erg blij mee :sunglasses:

1 like

Kwam net ook weer van een koude kermis thuis. Haha, maar ik blijf ze gewoon stalken totdat zij opgeven.

1 like

Heb ik het goed dat ze het glaasje voor je polijsten/vervangen als je het horloge in de swatchstore afgeeft?

3 likes

Welke store?

Rotterdam, maar vandaag is mijn geluksdag. Nieuwe lading is binnengekomen vandaag.

11 likes

Wat een mooie fiets Freddie. :+1:
VanMoof zeker ?

1 like

Yes! Tot dusver ideaal vervoer voor hier in de stad.

Niet de Neptunes toch … de blauwe :sweat_smile: