Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Tropic van ome Ali X … nicht schlecht :1st_place_medal:

5 likes

Mn naam verklapt het al. Het is de Mercury geworden.

7 likes

Ja, heerlijk spul. Groetjes van zijn HF Mati :raised_hand_with_fingers_splayed:

10 likes

Sinds paar dagen op een lekker tropic bandje …. de looks en comfort zijn :ok_hand:t2:

7 likes

Naast de Jupiter die ik al had… is de Mercury ook van de partij. Vorige week door een vriendin opgepikt voor mij, vandaag in mijn bezit. Vrijdags wilden ze 'm nog niet meegeven. ‘Pas als ie het écht zeker weet, kan ie er morgenochtend een krijgen’. De zaterdag kreeg ze hem gelukkig mee.

13 likes

Bij daglicht is ie nog mooier :sunglasses:

15 likes

Ook neptune?

Gister in Rotterdam iig niet, ook geen moon en mercury meer.

Durf ik niet te zeggen. Heb ik niet naar gevraagd. Was volledig gefocust op een Mercury, haha.

Mooi! Is dat de “grey” tropical?

Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van mijn zoon vanuit Strasbourg (Frankrijk), hij liep daar even binnen bij Swatch en daar was een Moonswatch Mercury op voorraad, of hij die moest meenemen voor mij😀, dus:

Zondag is m’n zoon terug en komt hij hem brengen!

19 likes

Nice! Deze wil ik ook graag aanschaffen, kan je zoon daar nog even opnieuw binnen wandelen? :grin:

1 like

Dank je wel Ed, helaas (voor jou) zit hij nu in Nancy.

3 likes

Nr. 1 is binnen!:sunglasses:

11 likes

Ach, komt wel een keer voor mij.
Veel draagplezier ermee!

1 like

Dank je wel!

Vanmorgen de Mercury gescoord bij de Rotterdam store. Nu nog op zoek naar een goede band!

15 likes

Heerlijke DJ :drooling_face:

1 like

Pff wat voel ik me toch dom. 4x de swatch winkel in Bangkok bezocht, 3x in Londen, vandaag voor de 5e x deze week in Dubai waarbij ik vandaag ruim een uur in de rij heb gestaan om eindelijk een moon of mercury om de pols te slingeren is dit wederom niet gelukt. Daar ging m’n laatste ochtend uitslapen op mijn laatste kinderloze vakantie😔

Mocht er hier iemand zijn die zijn Moon of Mercury kwijt wil tegen retailprijs, ik houd me graag aanbevolen. Ik weet dat ik er via MP of een ander kanaal ook een kan kopen ver boven retailprijs, maar ik weiger om mee te werken aan het verzieken van de markt. Ook hier waren de mensen vooraan in de rij duidelijk niet op zoek naar een model voor zichzelf, maar puur om door te verkopen met winst. Alvast dank medeforumleden🙂

1 like