Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Goedemorgen HF’ers,

Vandaag staat mijn bijdrage in het teken van een prachtige ervaring die ik recent heb opgedaan. Neem een drankje, de tijd en geniet van mijn uiteenzetting over hoe in de anonieme en digitale wereld van vandaag een prachtige ontmoeting ontstaan is rondom ‘horloges’.

Een week of 3 geleden werd er een bericht geplaatst met een oproep voor een (complete) collectie MoonSwatches voor een foto. Ik sta altijd open voor hulp aan anderen en heb gehoor gegeven aan de oproep van @rvdb en al snel spraken wij via WhatsApp met elkaar over wanneer er afgesproken moest worden.

Een afspraak… Die plaats zou gaan vinden bij Frattelo want @rvdb maakt namelijk Watchboxes van een ongekende kwaliteit en hier zou een artikel over geschreven gaan worden door Robert-Jan. Met de collectie bijna compleet wilde ik hier natuurlijk graag mijn bijdrage aan leveren want een watchbox zonder inhoud is natuurlijk een no-go… Daarnaast, hoe leuk is het om achter de schermen te kunnen kijken bij Fratello en met mensen te spreken die een kennis van horloges hebben waar ik alleen nog maar van kan dromen :star_struck:.

Inmiddels enkele dagen verder is het artikel online verschenen via https://www.fratellowatches.com/one-year-of-moonswatches-and-a-special-case-to-keep-em-all-together/ en wens ik jullie veel leesplezier :grinning:

Mooie dag :black_heart:

33 likes

Voor de mensen die naast HF mijn MoonSwatch avontuur willen volgen, dit kan via Instagram: @Moonswatch.daily

2 likes

Heel gaaf!

5 likes

Klopt @ChielB … hier met een white Premium-Grade Tropic Rubber :1st_place_medal:

4 likes

Hij is er😁!

30 likes

Gefeliciteerd Hans! Veel draagplezier toegewenst!

3 likes

afbeelding

Nu voor het eerst om, mooi horloge en perfect uitgelijnd.

22 likes

In Rotterdam kunnen scoren?

1 like

Ha Sander, mijn zoon was afgelopen week in Strasbourg en liep daar even bij Swatch binnen, ze hadden een paar Moonswatchen op voorraad w.o. de Mercury. Hij belde me, of hij hem voor mij moest meenemen. Vanmiddag was hij terug uit Frankrijk met m’n nieuwe Moonswatch Mercury😁.

6 likes

Schitterende watch box, mooi verhaal!

Vanmiddag was hij terug uit Frankrijk met m’n nieuwe Moonswatch Mercury😁.

Top zoon! En de Mercury is wel de mooiste imho.
Veel draagplezier :wink:

1 like

Ik vind 't gaaf en tegelijkertijd doet 't mij ook weer denken aan een fake :roll_eyes:

MoonSwatch is geinig. Dit wat je post is sneu.

1 like

FYFY

Dank je wel👍

Dank je wel Pim!

1 like

Een prachtige grijze leren band bij m’n Mercury

18 likes

Het idee is logisch. Het resultaat halfslachtig.

Trouwens …
Wat met het batterijtje ? Of hoe ziet de achterkant er uit ?

Hoe maak je een MoonSwatch open ?

Ik vermoed caseback open, oude batterij eruit, nieuwe erin, caseback weer dicht?

Verder geen idee, kwam het bij toeval tegen en vond het geinig. Was benieuwd of mensen het al geprobeerd hadden. Lijkt me vooral leuk met een Mars. Beetje het Alaska-idee, maar anders genoeg om niet een totale ripoff te zijn.

1 like