Caseback kan er niet af bij een moonswatch
Vandaar dat hij mij wel triggert. Hoe hebben ze die wijzerplaat en het quartzwerk eruit gekregen ? Via de voorkant of de bioceramic kast verwijdert op onorthodoxe wijze ?
En eenmaal in de stalen kast, kan de batterij nog onder het stalen deksel ?
@Dizono Graag de link plaatsen indien mogelijk.
Deze aan de pols vandaag.
Voorkant, daarna dial erbovenop, plexi en klaar.
Check. Ben er even ingedoken en als mensen op Reddit doorvragen blijkt het meestal een neppe moonswatch die ze gebruiken. Heb m’n post dus even weggehaald.
Om maar weer even een balletje op te gooien… Wat zijn momenteel de geruchten rondom de ‘Neptune’?
HNY!
Rotterdam heeft een paar op voorraad. Heb net er 1 opgehaald.
Verdorie, voor mij te ver…
Mocht er iemand een Mercury kunnen regelen dan houd ik me aanbevolen.
Zou super zijn!
Ed
Ik vind de originele band niks. Vooral die bult bij de plastic ovale ring. Ik draag m op dezelfde kleur NATO maar dan single pass.
Daar had ik geen last van. Zat vlak tegen pols. Misschien geluk met omvang en vorm pols.
Ook getwijfeld aan de single pass nato maar toen kwam ik deze tegen
Draait gewoon niet lekker mee met de rondte van mijn pols. Beweegt stroef met draaien door de band. Het materiaal van de band is niet slecht.
Zeker is wel dat de nieuwe band beter zit! Ik ben ik ook zeker geen fan van de originele band. Heb ook rubber band besteld.
Ik draag m ook wel eens met Hirsch zwart leer.
Ik twijfel, is het enige horloge dat ik vanwege een “meegaan met een hype” gevoel heb gekocht. Alle andere zijn erfstukken of na weken wikken en wegen gekocht. Maar aan de andere kant is ie best leuk en ook lekker licht met warm weer. En geld voor een echte moonwatch heb ik niet.