Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Waarom zo neerbuigend?

Ik zit er nu. Zo is kijken of ze deze hebben. Anders neem ik ook genoegen met de normale variant.

Geen idee eerlijk gezegd. Mag hem een weekje lenen via het forum, dit bandje zat erbij

Wat een combi! Waar heb je de James Bond nato gekocht?

Valt mij op dat, hoewel er inmiddels toch behoorlijk wat moonswatches moeten zijn onder forumleden, ze weinig geflipperd worden, laat staan gedumpt. En als ze aangeboden worden, dan meestal voor de aankoopprijs. Mogen we concluderen dat de bezitters er meestal tevreden mee zijn en dat ze waardevast zijn (iets wat je verder vrijwel alleen van Rolex, PP en AP kunt zeggen)?

1 like

Ik heb het bandje gekocht via bol

Dit is de omschrijving: NATO Horlogeband G10 Military Nylon Strap James Bond 20mm

1 like

Voor mij zijn er een aantal redenen waarom ik mijn ‘Mars’ nog heb.

• Het is voor mij een interessant onderdeel van de horloge historie. Zo’n hype onder liefhebbers en daarbuiten. Een moment dat onze rare hobby een beetje onderdeel van de populaire cultuur werd. Dus een mooie reminder aan dat moment.

• Als een vrij goedkoop quartz horloge makkelijk om even snel om de pols te doen als deur uit rent en niet weet wat je wil dragen. En gelijk ‘liefhebber’ horloge genoeg om toch te voelen dat je met je hobby bezig bent. Beetje vergelijkbaar met een G-Shock, kan je altijd aan.

• De ‘Mars’ geeft me beetje een knipoog naar de ‘Alaska’ Speedmasters (die ik niet wil betalen) dus voegt een extra ‘nerdy’ dimensie toe aan deze moonswatch. En in het rode kleurtje ook niet al te serieus en lekker vrolijk.

Toen ik hem kocht was ik niet 100% overtuigd. Toch wat overpriced (bv in vergelijk met de ‘CasiOak’ G-Shock), erg plastic, dacht dat ik deze toch weer van de hand zou doen. Maar hij is toch op me gaan groeien, en een leuke aanvulling in de collectie die ik vaker draag dan ik had verwacht.

10 likes

Gisteren gekocht onder dwangneurose in BKK. Mag vertrekken. Leuk maar niet mijn dada.

6 likes

Waardevast? Op dit moment nog wel maar het is toch wel een hype die op een gegeven moment over gaat en dan is het horloge niet veel meer waard. Ik heb ook de Moon voor 250 euro gekocht en dat is ie echt niet waard objectief gezien. Soms denk ik: weg ermee! Maar het is inderdaad een stukje verhaal wat erbij hoort. Ik draag 'm soms op single pass NATO en in de zomer is het dan een licht en comfortabel horloge. Het originele bandje vind ik niks…

Ik heb 'm nu 9 maanden in mijn bezit en bij de aankoop van een ander horloge krijg ik soms de drang om 'm de deur uit te doen…

4 likes

Mijn elastiek bandje met black hardware weer terug van @lasteraar :black_heart:

12 likes

Mooie combinatie!

1 like

Thnx! Eens :dark_sunglasses:

14 likes

Lekkere combi, nu wordt ik ook nieuwsgierig naar zo’n mercury.

1 like

Mooie combi!
Waar te koop?

Overigens bedankt ik een forumlid voor de overname van zijn Mercury !

2 likes

Idd, ander bandje is een must. Draag hem nu mn op een Ali silicone strap, die is prima. Ook op een Lunareplica’s velcro gedragen. En heb nog wat nato/paratrooper/mn waar ik nog eens op moet proberen.

Thnx! Nergens meer te koop helaas. Uitverkocht bij Cheapestnato.

Gefeliciteerd met je Merc :+1:

1 like

Mercury kan ook op khaki leder, leuk :star_struck:

10 likes

Leuke dingen hoor :green_heart:

16 likes

fotootje van vanmiddag :grin:

15 likes

Gister ook eentje ‘gescoord’ in NY bij het WTC

24 likes