Zijn ze weer een beetje goed te krijgen in Nederland of België?
Ik liep vorige week in Shanghai door Nanjing road, kwam bij de Swatch store en besloot even te gaan kijken.
Ze hadden gewoon alle modellen op voorraad dus in een opwelling de MoonSwatch gekocht.
Ik weet nog niet of het een blijvertje wordt. Misschien met een andere strap….
Nu in Amsterdam de Mercury beschikbaar!
Mocht je er vanaf willen neem ik hem graag van je over! (indien schappelijke prijs)
Vrijdag toevallig in Amsterdam. Geen rij, geen hype….
Leuk voor de heb voor op een terras wellicht. Voor een strand/zeevakantie kompleet kansloos denk ik. IMG_5098|375x500
Voor een strand/zeevakantie kompleet kansloos denk ik.
Zit erg te te twijfelen om ook zo’n Omega Swatch te kopen. Kunnen jullie mij een beetje vertellen hoe het horloge draagt ? Maw voelt het een beetje als een horloge ?
Ik heb een Jupiter. Draagt heel licht en voelt goed aan. Had meteen het bandje vervangen en de plexi krast enorm snel. Verder een leuk horloge!
Ik heb de Mercury, ziet er prachtig uit en loopt heel nauwkeurig, een mooi horloge. De originele band bewaar ik, er zit nu een fraaie grijze leren band om, staat en draagt perfect.
Mooi die omega op de achtergrond, leuk uitgestald ook!
Dank je wel, de Omega op de achtergrond is een 14k massief gouden DeVille uit1971.
Als je deze draagt dan ben je @Patricknietzo-Vrolijk…
Ik draag 'm op single pass NATO want het originele bandje staat leuk maar zit ruk.
Is erg licht en voelt niet als een echt horloge maar op warme zomerdagen vind ik dat juist wel lekker.
Ik heb 'm ook wel eens op soepel Hirsch leer gedragen, ook een geslaagde combinatie qua uiterlijk en draagcomfort. Moet wel soepel en lichtgewicht zijn anders weegt het bandje meer dan het horloge
Lekker hoor. Leuk speelgoed
Welke mission is 't geworden