Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

De missie om de box te vullen

49 likes

Wow Neptunus! :+1:t2::+1:t2::merman:

1 like

Dik :heart_eyes:

1 like

WAUW @ben.kelev :ok_hand: Gefeliciteerd! Ik moet de Neptunus ook nog in de collectie hebben. Waar is die te vinden :hugs:

1 like

Nu nergens meer denk ik :crazy_face:

Maar wel goals dat ik nu alles heb… Moonshine nog even over nadenken als die voorbij komt.

1 like

14 likes

Mooie combi man :grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

13 likes

Voor de liefhebbers…

Swatch heeft ca. 1u geleden een nieuwe reeks steden onthult voor de Mission to Moonshine.
Amsterdam en Rotterdam staan op de agenda voor 3 juni

Meer info is wel op de website te vinden of via socials.

Happy hunting :crazy_face:

4 likes

3 juni, da’s zaterdag al !
Ik moet m hebben. Lekker hoor :heart_eyes::crescent_moon:

8 likes

Ik ga ook in de rij staan denk ik, leuk hoor. Zou deze een beetje waardevast zijn? Ik wil hem wel snel kunnen flipperen als hij niet bevalt…

1 like

Je zou denken van wel, zeker als je niet x4 retail verwacht.

De echte vraag is hoeveel exemplaren er nu bij komen nu ze op zoveel locaties komen ipv de 4 (?) die er eerst waren.

1 like

Vind het een geslaagde uitvoering. Vrees alleen dat er weinig exemplaren in de winkel zullen zijn en om er nou uren voor in de rij te gaan staan…
Rond welke tijd gaan jullie in de rij staan?

1 like

Gewoon om vijf uur opstaan, bakkie doen en die kant op. Dan zit je bij de eerste tien.

2 likes

Niet als je eerst nog ruim 2 uur moet rijden.

2 likes

Mijn collega heeft gebeld met de Swatch store in koopgoot Rotterdam, ze gaan om 09:30 pas open en vanaf 11:00 is het horloge pas te koop…

2 likes

Ik wilde rond 08:30 arriveren en dan een uurtje wachten tot de winkel opengaat. Vervolgens hopen dat ze hem eerder meegeven dan 11:00 of ben ik te optimistisch?

1 like

Hoe eerder hoe beter haha
Maar goede kans dat ze pas om een vast tijdstip gaan beginnen met de verkoop.

Vaak weten ze het zelf ook niet altijd 100% tot op de dag zelf

1 like

Een interessante ervaring die ik afgelopen weekend had bij Swatch Amsterdam, die ik graag met jullie wil delen. Ik besloot gewoon even langs te gaan om te kijken hoe het zat met de voorraad, nadat ik voor het laatst in augustus 2022 in Rotterdam had gekeken. Toen ik de winkel binnenliep, stonden er drie toeristen voor me met de vraag: “Welke MoonSwatches hebben jullie?”. Op de toonbank lagen drie kleuren: Mars, Venus en Earth. Deze kleuren waren niet wat ze zochten, dus ze vertrokken al snel. Voordat ik gedag kon zeggen, werd de man achter de kassa gebeld en zei direct: “We hebben de Mars, Venus en Earth. Volgende week krijgen we nieuwe voorraad.”.

Toen ik aan de beurt was, vroeg ik of ik er eentje mocht passen. Hij gaf me een Pluto-horloge dat onder de toonbank lag. Terwijl ik tegen hem zei dat ik het niet zou vragen, omdat ze toch niet de kleur hadden die ik zocht, vroeg de man aan mij welke kleur ik dan zocht. Ik antwoordde dat ik op zoek was naar de lichtblauwe Uranus. Hij vroeg me om even te wachten en ging naar het magazijn. Binnen 10 seconden kwam hij terug met een zakje en liet me erin kijken. Tot mijn verbazing zag ik dat hij daadwerkelijk de Uranus had, compleet met verpakking en zegels in het zakje. Hoewel ik alsnog zei dat ik ze te prijzig vond, vond ik het opmerkelijk dat dit soort situaties nog steeds plaatsvinden, zelfs lang na de lancering van het horloge.

6 likes

Toch best wel tof met een ander bandje :ok_hand:

9 likes