Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Heel erg herkenbaar. Dit had ik een tijd geleden ook met een Mars. Zo raar dat het nog steeds zo moet gaan… lijkt alsof ze de hype zo willen behouden. Terwijl… verkoop ze gewoon en maak mensen blij. :blush:

1 like

Eens. Gooi het gewoon online zodat mensen de kleur kunnen bestellen die ze willen, en doe deze events nog vooral voor speciale varianten zoals de Moonshine. Ik wil nog steeds de Mercury (of Moonshine) maar vanuit Noord-Brabant ben je continue te laat wanneer voorraad wordt gepost, en op de gok dat ze er zouden kunnen zijn ga ik niet heen en weer.

2 likes

Ik laat hem morgen ook maar aan me voorbij gaan. Heb er serieus aan gedacht om om 4 uur te vertrekken richting Rotterdam met het risico er dan achter te komen dat je te laat bent of dat het horloge je niet gegund word.

Tot mijn vriendin vroeg of ik wel lekker was…… En ik denk dat ze gelijk heeft. Maar de Moonshine vind ik wel erg leuk. :pensive:

Ben wel heel benieuwd naar de foto’s van de release morgen.

1 like

Heel cool bandje! Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook zoiets met een structuur er in.

Ik ben onderweg, ben er over een half uur. Ben benieuwd of er een rij staat… Ik houd je op de hoogte! Woon relatief dicht bij, dat scheelt…

1 like

Let me know! Ik ben er om 8u ongeveer. Vind het moeilijk te schatten ook gezien de relatief kortdag aankondiging

Ik ben ook benieuwd. Niet voor de Moonswatch want één exemplaar is voor mij genoeg. Maar wil nog wat andere winkels in de koopgoot bezoeken dus als er een mensen massa staat ga ik niet.

Hoop voor het personeel van de Swatch Store dat het rustig blijft. Ze hebben vorig jaar al genoeg ellende meegemaakt.

Ik ben er, nummer 4!

2 likes

En dat gaat alleen om één nieuw model “Mission to the Moon” waarbij de chrono seconden wijzer oranje is gekleurd als enige wijziging t.o.v. het huidige model?

1 like

Goud toch?

1 like

Dat verandert de zaak! :grin: 14 of 18 karaat? :joy:

1 like

Is het de moeite waard nog om nu die kant op te komen? Woon er 5 minuten vandaan.

1 like

Iedere mission to moonshine schijnt uniek te zijn met apart certificaat. Deze schijnt een secondenwijzer met bloemetjesmotief te hebben😂. We gaan het zien. Eerste Swatch ooit, ben benieuwd…

2 likes

Staan er 20, ik zou komen!!

1 like

Sta momenteel achteraan. Vraag me af hoeveel stock er zou zijn. Hopelijk minimaal 20 :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ah je hebt er nog geen… Niet getreurd als het vandaag niet lukt. Ik kocht de mijne probleemloos 4 maanden na de complete gekte van vorig jaar. Heb er één en die hou ik wel, aardigheidje is het, meer niet. Is geen €250 waard objectief gezien maar ach …

1 like

Nou we staan er, hopen op minimaal 25 stuks. Haha

3 likes

Bijna 11 uur.

3 likes

Met hoeveel man/vrouw?