Nu ongeveer 25 personen. Er staat op de lijst nu een max van 30 inschrijfmogelijkheden.
Ze krijgen om 11u groen licht uit Zwitserland vanwege embargo. Gaan eerst de Moonshines verkopen en als die uitverkocht is de overige kleuren pas waar er nog maar een paar van zijn. In elk geval nummer 19 op de lijst… fingers crossed !
Complete waanzin
Lekker toch
Helaas stond er aangegeven 1pp! Gaat ben ik bang dus niet lukken. De 1e zijn in geval over de toonbank gevlogen zojuist
Gefeliciteerd. Nu snel omruilen voor een exemplaar met rechte wijzers
Mooi voor de personen die er een hebben kunnen bemachtigen.
Ik ben wat minder fan van het bloemetjesmotief. Vind helemaal goud(kleurig) mooier denk ik.
Maar misschien is het in het echt wel veel mooier als de beschermfolie er af is.
Ben benieuwd naar de foto’s.
Je bedoelt dat de chrono secondenwijzer niet precies uitlijnt? Dat had ik ook niet verwacht, het is Swatch en geen Grand Seiko 9f . Ik ben er blij mee!
Op de renders komt het inderdaad wat rommelig over, en de strakke secondewijzer vond ik ook mooier. Beetje raar ook dat ze het niet eerder bekend hebben gemaakt, want uit alle promotie leek het gewoon een heruitgave van de eerste moonshine.
Ik zou miepen en niets anders dan dat zien.
Hier gaat het om.
Haha, zo ben ik ook. Daarom heb ik nu voornamelijk automaten en een GW5K digi… Van een Swatch, ach, relatief goedkoop en als ik hem beu ben is hij zo weer verkocht…
Klopt, daar ging ik ook van uit. Die van april/mei heeft echter een roze tip op de secondenwijzer, die van maart een 3 en dan de egaal goude nog…
Ben zelf al een tijd blij met de Pluto die ik na veel tevergeefse pogingen bij de dame met donkere haren in Rotterdam aan heb kunnen schaffen.
De wijzer met de bloemetjes is niet helemaal mijn ding. Vind de kleurstelling van de Moon zelf wel mooi.
Morgen een poging wagen in Rotterdam, wish me luck!
China Aliexpress
Was net langs swatch winkel in Miami, hier komt/ is die nu ook in de verkoop. Idioot lange rij en hier was het wachten tot 6 uur savonds…
Had er graag een gewild maar goed… mensen laten zich ook wel gek maken natuurlijk
Congratz voor degenen die er eentje hebben weten te bemachtigen!
Kon helaas geen gaatje in de agenda vinden.