Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Iemand een goede tip voor een andere band op de Saturnus? Iets met Khaki/groen/beige

Helaas… geen succes!

Op zondag meestal geen voorraad :frowning:

Vandaag voor het eerst de Moonshine Gold floral versie omgedaan. Draagt extreem licht en zeker niet de retail price waard, maar het is desondanks een leuk horloge!
Leuk extra detail voor mij persoonlijk dat hij geproduceerd is tijdens volle maan op 5 mei 2023, de dag waarop mijn zoontje 1 werd :full_moon::new_moon_with_face:.

De glimmende secondewijzer geeft een leuk effect al dragende. Ik heb de Swatch winkel in Rotterdam vandaag nog gebeld met de nieuwsgierige vraag hoeveel stuks er nu verkrijgbaar waren in Nederland. Eerst wilde ze niks zeggen, maar later gaf ze aan geen exacte getallen te mogen geven maar het er minder dan 150 waren. Toch leuk om te weten!

19 likes

12 likes

Hoek van Holland?

1 like

Yes ff uitwaaien :wink:

1 like

Iemand die afscheid wil nemen van zijn Mercury?
Ik houd mij aanbevolen :crossed_fingers:t2:

2 likes

Van wat is de rubber band?

1 like

Pb gestuurd!

Idem hier. Mocht iemand van zijn Mercury afwillen houd ik mij aanbevolen :slight_smile:

1 like

Heeft de winkel in Amsterdam horloges op voorraad? Zoek er nog 1 als vakantie horloge…

Ik heb hem al verkocht via marktplaats voor een asociaal hoge prijs.
Kennis vertelde pas dat ze in Düsseldorf regelmatig op voorraad zijn overigens.

Mooi dat ze allemaal nu wel redelijk te verkrijgen zijn. Ik heb een jupiter en eigenlijk een paar keer om gehad maar geen klik. Dus als iemand nog een jupiter zoekt :wink:

Een mercury wil ik ook nog wel, ik hou mij ook aanbevolen.

Sinds gister de Uranus nieuw!:heart_eyes:

5 likes

Even wennen deze warmte. Moet zeggen nu toch wel fijn zo’n licht horloge om de pols.

7 likes

Ja hoor… gezwicht…

Was in A’dam. Had paar andere swatches mee voor de gratis batterijwissel.
Lag nog een Mars en een Venus. Toch maar de Mars meegenomen om te proberen :upside_down_face:

As we speak alleen dus nog een Venus.

6 likes

En dan haal je thuis het beschermfolie van de voorkant en zie je meteen deze :grimacing:

4 likes

Speelgoed :sweat_smile:

2 likes

polywatch

1 like