Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Werkt niet top op de MoonSwatch.

niet??,oke dat wist ik niet

Ach. Voor nu laat ik het lekker zo. Binnen de kortste keren zitten er toch wel meer krassen op want het blijft inderdaad wel een stuk

En onder de meeste hoeken valt het toch niet op

6 likes

dat is ook zo gewoon dragen die hap

1 like

Is meer plastic dan plexiglas.

:rofl: :rofl:oke

Aii nee joh, wel slecht zo uit de doos… Ik had binnen een dag ook al hele licht krasjes, maar had nog Meguiars Scratch Remover liggen voor de auto. Geprobeerd en warempel, het helpt! Bij bepaald strijklicht als je heeeel goed kijkt zie je nog iets maar ik ben allang blij!

Deze is het. Let niet op de slechte reviews, ik heb al jaren een flesje en mijn auto is me dankbaar. Heel wat lichte krasjes kunnen weghalen. Zelfs mijn oom (schadehersteller) keek bij zijn auto alsof hij water zag branden :sweat_smile:. Kan het oprecht iedereen aanraden. Helemaal nu het ook voor de MoonSwatch schijnt te werken.

Anders volgende keer even langs de winkel als je er weer bent. Polijsten ze hem voor je.

2 likes

Mijn favoriete MoonSwatch :bomb:

18 likes

Idem hier.

Bij aankoop van de Mercury kocht ik mij 6 bandjes.
Liefst draag de Mercury met een Perlon die ooit kwam met de Cocktail Time.

12 likes

Hele frisse combinatie! Zou deze ook met de Moon staan of dan juist beter een donkerdere :face_with_monocle:

Kan daar maar niet aan wennen. Ben blij met de curved wisstraps. Die passen top en zijn relatief kort i.v.m. andere merken.

Dubbele post uit wat dragen wij vandaag :slight_smile: leuk om te zien dat er een eigen moonswatch gedeelte is!

Vandaag mijn pluto om de pols

11 likes

Verkopen dan? :joy: (aan mij)
Heb je weer iets om naar uit te kijken :eyes:

Nog een keer? Misschien voor een veiling maar geen reguliere verkoop :sweat_smile:

1 like

Nog een keer ja :grimacing:
Ik ga spoedig op vakantie… en in Zeeland zit geen Swatch store

1 like

Gezochtje aanmaken :white_check_mark:

1 like

Check :white_check_mark:
Vorige week al gedaan.
Stap 2… flipperaars warm maken :wink:

1 like

11 likes

Donker staat beter bij de Moon.

Deze combi vind ik weinig geslaagd.

Goeie combi, maar draag ik toch niet.

Draag ik bijna altijd op dit Tissot lederen bandje.

Rubber doet het niet voor mij.

8 likes

Ik behoor blijkbaar tot een kleine minderheid die het orginele bandje eigenlijk wel ok vindt. Zit best prettig. Goed, die plastic doorsteek-ring steekt wat uit, maar is nu eenmaal deel van het specifieke design van zo een bandje. Ik houd het bandje er gewoon op :+1:

12 likes