Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Zou niet weten waarom niet, op youtube gezien dat het wel werkt.

Mercury en witte rubberen band : los van elkaar zou je denken dat het contrast té groot is.

Fout dus. Heel geslaagde combi doordat band matched met markers en wijzers :+1::+1:

Link naar bandje ?

3 likes

99 euro + invoerkosten…
Dan ga ik wel even brutaal zijn maar dan kan haal er zoeen liever bij STRPS :eyes:

16 likes

Lekkere combi wel hoor!

1 like

Voor een Sunnyday🌞
Van Sunny😜

4 likes

Bijna compleet alleen de neptunes en de mercury nog​:muscle:t2::white_check_mark:

17 likes

Ik vind het originele bandje helemaal ruk, maar toch ook wel weer cool. Afgelopen vrijdag kunnen kopen!

16 likes

Opgehaald vandaag - inderdaad heel leuk voor erbij.

9 likes

Begin de MoonSwatch steeds meer te waarderen. Eenmaal om de pols kan ik echt wel genieten van de afwerking en looks. Net name hoe de gouden wijzer en het plexiglas met het licht spelen.

11 likes

Mercury op nieuwe Tropical Strap…super draagcomfort tov standaard bandje!

15 likes

Mission naar Venetië was succesvol :it: :ballot_box_with_check:

11 likes

Zojuist aangeschaft op een roadtrip met mijn (Amerikaanse) vriendin, aangeschaft in Mall of America!
Heel impulsief, weet iemand of deze modellen nog steeds gewild zijn en boven retail gaan? Ik was verbaasd dat er voorraad was. Wellicht is dat inmiddels veranderd. Ik vind het in ieder geval een moon horloge, en ook gelijk mijn favoriete uit de Moonswatch collectie!

10 likes

Heel cool! Alleen de Moon, Mercury en Neptune zijn lastiger te krijgen. De rest is inmiddels wel vaak op voorraad.

Weet iemand of de originele MoonSwatch bandjes ook los te koop zijn bij Swatch?

Ben echt heel enthousiast over de MoonSwatch. Draag hem nu 2 weken dagelijks en heb er nog meer plezier van momenteel dan m’n Explorer 36mm. Is dat wat… misschien nog maar een kleurtje erbij! En daarnaast ook veel leuke reacties, die je bij menig ander ‘exclusiever’ horloge niet krijgt. (Hoeft ook niet). Het zegt wel wat over het grote publiek dat deze samenwerking aantrekt.

11 likes

Vandaag Amsterdam;
Geel, roze en eentje die ik niet meer weet.
(Geen mercury of Uranus, want daar ging ik voor)

Ja voor €25, in verschillende lengte maten.

1 like

Mercury is top!

13 likes

Meer fun dit horloge dan verwacht. Inmiddels helemaal gewend aan het lichte gewicht, best aangenaam eigenlijk.

15 likes