Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

De moon gekocht op het forum.
Valt toch een beetje tegen. Zou graag de Mercury nog eens hebben.

4 likes

Wat valt er precies tegen?

Zal er begin juli opnieuw een MoonSwatch Gold event zijn? Ik heb nog nergens iets zien verschijnen …

Je gebeden worden verhoord.

3 juli, Rotterdam en Amsterdam. :pray:

6 likes

Kleur grijs. Ik was van de Jupiter positief verrast van de looks ten opzichte van een plaatje of foto van het forum.
De moon vind ik in het echt even, zo niet minder, saai als op de foto’s.

Kwaliteit valt niet per se tegen, precies wat je er van verwacht.

1 like

De volle maan in juni was een 'Strawberry moon". Grote kans dus dat het iets met een aardbei :strawberry: wordt, gezien de voorgaande gold, pink en flower moon edities.

Zal wel rustiger zijn gezien een maandag dan de zaterdag van begin juni gok ik.

Sedna kleur of zelfs een nog rodere gouden wijzer zou ook wel tof zijn. Desnoods een keer een Ferrari rode wijzer, maar die edities zullen ze nog wel achter de hand houden.

De Jupiter met een zomerse strap. Draag het horloge nu een tijdje en bevalt mij erg goed. Lekker licht en goed te combineren met bandjes. Wel krijg je er snel krassen op.

9 likes

Snap ik! De grijze kleur maakt het extra plastic. Ik onderschrijf je conclusies.

Hoelaat zijn jullie van plan om bij Swatch Amsterdam in de rij te staan?

Ik denk dat je niet te vroeg hoeft te komen. :sweat_smile:

Hoelaat ongeveer?

Is het nu de bedoeling om in de rij te gaan staan om een Moon aan te mogen schaffen met een surprisekleur chronowijzer?
Kan er wel even heen lopen maar mn motivatie is niet heel erg groot.

3 likes

Tja……

…je weet niet waar je voor in de rij staat zeg maar. :blush:

Kon de vorige keer er niet bij zijn.
Maar morgen kan dat wel en hopelijk kan ik hem kopen want deze staat al lang op mn lijst

1 like

Waar is iedereen?

Ik moet vandaag helaas vroeg in Ridderkerk zijn. Misschien dat ik op de terugweg even langs kan rijden. Vermoed inderdaad dat het niet extreem storm zal lopen vandaag

Ik sla toch even over deze strawberry Moon :see_no_evil:

5 likes

Haha ohjee :joy: Collectors item dit. :laughing:

1 like