Ja dat was enkele weken geleden ook zo met die glitter wijzer. Heb de dag erna nog een Swatch Store verkoopster in Rotterdam gesproken maar zo’n gekkenhuis als tijdens de introductie van de Moonswatch was het echt niet. Ik begrijp ook niet wat deze wijzer toevoegt.
Ik heb de Mission to the Moon en die houd ik. Maar dan is het wel mooi zo. Single pass NATO erop voor comfort. Lekker licht horloge om je pols in de zomer.
De eerste “launch” vond ik wel een soort van spannend momentje. Dit komt op mij toch over als een marketingafdeling die denkt “ let’s see how far we can push them to cue up”
Wat je zegt… 1e launch (en die vorige maand in Nederland) vond ik wel mooi en soort spannend maar dit is toch wel echt een bummer.
Benieuwd naar de volgende Buck en Sturgeon moon. Krijgen we dan een hert en vis op de secondewijzer 🫣😅?
Ik snap hier helemaal niks van. Ze kunnen zo mooi de link leggen met Omega en de geschiedenis. Zet er bv een astronaut op, of een nasa logo… nee, een aardbei. Why?!
Als ik dat vertel Nee hoor, ik werkte bij Swatch in de buurt en kwam er bijna elke dag. Dan bouw je een band met de verkopers op. Afgesproken als ze weer in de verkoop kwamen dat ze eentje apart zouden houden. Ze kennen mijn verzameltik
Om te laten zien dat ik een echte Swatch fan ben … soms wat moeten investeren Zie hier:
Sinds vandaag doe ik met jullie mee - moet bekennen eerst wat sceptisch te zijn geweest maar vind het (vooralsnog) een leuk horloge - lijkt me perfect voor de zomer. Standaard band was er al snel af, sailcloth staat m goed vind ik.