Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ja dat was enkele weken geleden ook zo met die glitter wijzer. Heb de dag erna nog een Swatch Store verkoopster in Rotterdam gesproken maar zo’n gekkenhuis als tijdens de introductie van de Moonswatch was het echt niet. Ik begrijp ook niet wat deze wijzer toevoegt.

Ik heb de Mission to the Moon en die houd ik. Maar dan is het wel mooi zo. Single pass NATO erop voor comfort. Lekker licht horloge om je pols in de zomer.

1 like

De eerste “launch” vond ik wel een soort van spannend momentje. Dit komt op mij toch over als een marketingafdeling die denkt “ let’s see how far we can push them to cue up” :joy:

4 likes

Wat je zegt… 1e launch (en die vorige maand in Nederland) vond ik wel mooi en soort spannend maar dit is toch wel echt een bummer.
Benieuwd naar de volgende Buck en Sturgeon moon. Krijgen we dan een hert en vis op de secondewijzer 🫣😅?

1 like

Vandaag ook niet in de gelegenheid om er te gaan staan.

Staan er wel al wat mensen dat iemand weet?

Ik liep er 5 minuten geleden langs in Rotterdam en toen stonden er 12 op de lijst. Ze gaan om 11:00 open.

1 like

Iem die de mooneditie wil, in basel verkrijgbaar…

1 like

FF tour de dope aanschouwen:-)

8 likes

Heeft dan niemand de aardbei editie gekocht?

1 like

Ik snap hier helemaal niks van. Ze kunnen zo mooi de link leggen met Omega en de geschiedenis. Zet er bv een astronaut op, of een nasa logo… nee, een aardbei. Why?! :man_shrugging:t3:

2 likes

Eindelijk compleet :sweat_smile: Verlate Kerstcadeau :evergreen_tree: :joy:

27 likes

Niet hier, de mannen die vanochtend in de rij stonden vertelden dat ze nooit op het HF kwamen.

1 like

Ik snap er ook niks van. Alleen de secondewijzer van de chronograaf is anders. En dan glitters of aardbeien 🤷🙈

Ik vind dit euhm, ja, bijzonder is toch niet helemaal het juiste woord denk ik.

Snap ik, ik zou dat ook niet zeggen als je voor deze draak in de rij zou staan.

1 like

Nee dat snap ik, die zitten al hun tijd op Marktplaats. :joy:

1 like

Supervet, hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Als ik dat vertel :thinking: Nee hoor, ik werkte bij Swatch in de buurt en kwam er bijna elke dag. Dan bouw je een band met de verkopers op. Afgesproken als ze weer in de verkoop kwamen dat ze eentje apart zouden houden. Ze kennen mijn verzameltik :joy:

Om te laten zien dat ik een echte Swatch fan ben … soms wat moeten investeren :joy: Zie hier:

7 likes

What the…

Sinds vandaag doe ik met jullie mee - moet bekennen eerst wat sceptisch te zijn geweest maar vind het (vooralsnog) een leuk horloge - lijkt me perfect voor de zomer. Standaard band was er al snel af, sailcloth staat m goed vind ik.

16 likes

Dat dus, lekker licht! Alleen kun je er niet mee zwemmen. Ik draag m op single pass NATO.