Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Haha over dat laatste heb ik serieus gedacht :laughing:

Die is gaaf

1 like

Gewoon meer dragen, is gewoon nieuwigheid

1 like

Thnx! Leukste MoonSwatch imho.

1 like

Ik heb een nato bandje besteld bij de sponsor van dit forum. En een rubberen strap van de alombekende Chinese webwinkel.

1 like

Googelen op ‘moonswatch jupiter strap ideas’ zal je ongetwijfeld ook wel wat idee’tjes geven. :+1:t2:

(Excuses voor de dubbelpost, ik mag nog niet editen)

1 like

Ik heb deze, bevalt goed! :smiley:

Amazon Binlun Strap

11 likes

Ja, dat rechthoekige oogje waar je de klittenband doorheen trekt kraakt een beetje. Draait ook stroef en dat maakt de band voor mij oncomfortabel, niet zozeer het materiaal van de band. Ik draag 'm op single pass NATO.

2 likes

Ja precies! En begrijp je keus helemaal.
Ik heb nog niks leuks kunnen vinden qua band voor de Moonshine Gold. Misschien een donkere/grijze NATO met een beige streep die in de secondewijzer terugkomt?
Google heeft me nog geen wow effect gegeven

1 like

@Rick305
Eindeloos gegoogled …. :grinning:

2 likes

@tschouten:
Die wil ik dus: inmiddels gevonden.
Dank je wel voor je tip!

1 like

Dan heb ik niks gezegd. :grinning:

Graag gedaan! :smiley::muscle:

Deze video geeft wel leuke tips.

5 likes

Cheapest NATO Straps heeft er een paar met beige streep. Adjustable Watch Bands & Straps

1 like

Ik denk al aan een tweede moonSwatch ….

Niet duur, lekker licht om te dragen, echt een leuk ding. Eens een alternatieve kleur ipv al mijn blauwe/zwarte/witte wijzerplaten.

Zijn er meer mensen met twee of meer van deze “mission to” collectie? Ik dacht een zwarte erbij zoals de Mercury of Moon of juist de lichtblauwe Uranus om in de alternatieve kleuren te blijven.

Ik heb de gele sun en de lichtblauwe Uranus. Beiden passen geweldig bij veel zomerkleding. De sun heb ik op een gele en de Uranus op een witte tropic. Dat past geweldig. Ik vond Mercury en moon ook mooi, maar niet genoeg onderscheidend van de rest van mijn collectie.

2 likes

Ja, precies … Ik vind de zwarte erg mooi, maar niet voldoende onderscheidend van de rest van mijn collectie. Daarom denk ik aan Uranus of Pluto.

1 like

Houd er rekening mee dat sommige modellen slechter afleesbaar zijn omdat het contrast tussen wijzers en wijzerplaat te klein is. Vooral de Venus heeft dat, weet ik uit ervaring van mijn echtgenote.
Maan, Mercurius en Neptunus zijn wat dat betreft ideaal.

@fdpg1963
Wat je zegt is zeer waar. Ook mijn Jupiter is onder bepaalde omstandigheden minder goed af te lezen. Vandaar dacht ik eerst aan Moon of Mercury. Uranus lijkt mij ook wel goed afleesbaar.

Eigenlijk wil ik de modellen “live” zien, maar dat is lastig vanuit zuid Limburg. Nu vraag ik Rotterdamse vrienden om er eentje te scoren.