Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Blij met mijn nieuwe nato

11 likes

Na een paar keer een Swatch store te hebben bezocht en elke keer weer nul op rekest te hebben gekregen ga ik toch maar het grijze in.
Wat is een beetje een gangbare prijs voor een Moon of een Mercury?

350

7 likes

!

6 likes

Was vanmiddag in Antwerpen, bij de ingang van de Swatch store twee rokende medewerkers die duidelijk geen zin hadden om te werken. Toch even gevraagd en daar lagen de mercury, de moon en nog wat andere. Zij het niet dat ik al een tijd klaar ben met de moonswatch. Ik heb ik ze laten liggen en ben patat gaan scoren.

4 likes

Friet

5 likes

Heb de Mercury kunnen kopen in Valencia. En twee bandjes erbij gehaald.

Ik wil ook nog de Neptunes aanschaffen.

6 likes

Waar ik eerst dacht dat de MoonSwatch voor mij een gimmick was welke ik weinig zou dragen heeft tie een soort van plekje gekregen in de collectie. Gewoon naast de stalen speedy en ook met serieuze wristtime. Alleen het is wel een utopie voor me om dat glaasje een beetje netjes te houden zeg. Waren er al mensen met polywatch aan de slag gegaan?

Plaatje voor de sfeer:

10 likes

Herkenbaar! Glaasje is echt niet krasvrij te houden. Polywatch helpt, maar ik heb niet alles weg kunnen krijgen.

Zie mijn eerdere post. Dit helpt vooralsnog top hier!

1 like

Welke is het?

Klinkt als te mooi om waar te zijn! Zou het er niet op gokken

1 like

Ik doelde op het model, een Venus of Sun zullen toch minder populair zijn. Deze Moon is wel te laag geprijsd ja, met bon zou ik minder twijfel hebben.

1 like

Deze is nep. Waarschijnlijk een metalen versie met echt glas, daarom vervormen de indices (distortion), ze lijken langer door deze vervorming. Kijk maar naar de 3 tov van de 2 bijvoorbeeld. Niet doen dus!

P.s. ook de afwerking van de bezel is niet mooi. Hele slordige randen

3 likes

Nondeju wat een slechte namaak

1 like

Op jou of op de gene waar hij ‘m van kocht?

Screenshot van de conversatie graag :joy::joy::joy:

3 likes

Wie weet … misschien heeft de verkoper deze ooit veel te duur gekocht in de veronderstelling dat het een echte was.

1 like

Blijft leuk

13 likes

Vrijwel onafgebroken aan de pols

13 likes

Top all-day watch!

15 likes